×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جلسه و نشست هم اندیشی با شرکت تعاونی روستایی کشاورز

جلسه و نشست هم اندیشی اداره تعاون روستایی شهرستان کردکوی با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت تعاونی روستایی کشاورز بندرگز بهمراه عباسی رئیس اداره، فرزانه و فراهی کارشناسان تعاون روستایی شهرستان کردکوی به منظور بررسی فعالیتها و شناخت ظرفیت و پتانسیلهای موجود در آن شرکت امروز صبح مورخ ۲۲ اسفندماه سالجاری در محل دفتر اداره شهرستان برگزار شد.

تشبیه نیوز گلستان – در این جلسه گزارش مبسوطی از فعالیتهای شرکت از جانب منوچهری مدیرعامل شرکت کشاورز ارائه و با مساعدت اعضای هیات مدیره به بیان تنگناهای موجود پرداخته شد.

در ادامه مهندس عباسی ضمن تقدیر و تشکر و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، در جهت رفع مشکلات موجود توضیحاتی را ارائه و موضوعات مربوطه را جمع بندی و توصیه و رهنمودهای لازم را برای برطرف سازی مشکلات موجود بیان داشتند.

در پایان رئیس اداره تعاون روستایی کردکوی به مواردی از قبیل: هماهنگی و برنامه ریزی لازم برای خرید محصولات کشاورزی سال آتی از جمله کلزا و گندم، استانداردسازی باسکول و رفع نواقص مراکز خرید و همچنین ساماندهی مراکز عرضه سوخت حوزه عمل شرکت اشاره داشت و خدمت به مردم، معیشت آنان و حمایت از کشاورزان را جزو اهداف و اولویت مدیرعامل دانست و مورد تاکید قرار داد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.