×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرودگاه‌ها به استقبال سفرهای نوروزی می‌روند/ سامانه ۱۰۰۰۷۰۶۹ آماده دریافت نظرات

دبیر ستاد نوروزی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از آغاز عملیات نوروزی فرودگاه‌های کشور از ۲۴ اسفند خبرداد و گفت: تمامی فرودگاه‌ها برای انجام این عملیات از آمادگی کامل برخوردار هستند.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ محمد حسین آجیلیان در آستانه آغاز عملیات نوروزی ۱۴۰۳، اظهار کرد: جلسات متعددی از بهمن‌ماه با معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد و امروز که در آستانه آغاز این عملیات مهم هستیم، تمامی فرودگاه‌های کشور از آمادگی لازم برای خدمت‌رسانی به مسافران و برقراری پروازهای نوروزی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه تمام متخصصان هوانوردی و فرودگاهی در طول عملیات نوروز ۱۴۰۳ پای کار مردم هستند،گفت: دستورالعمل‌های لازم برای ارائه خدمات مطلوب و ایجاد فضای مناسب به فرودگاه‌ها ابلاغ شده است.

مسئول عملیات نوروزی شرکت فرودگاه‌ها ضمن پیش‌بینی درخصوص افزایش سفرهای مردم در تعطیلات سال جدید بر اساس نظرات ستاد سفرهای نوروزی وزارت راه و شهرسازی، گفت: در تمام ارکان حمل و نقل اعم از هوایی، ریلی، دریایی و جاده‌ای در حالی با افزایش سه تا پنج درصدی سفرها مواجه هستیم که شلوغ‌ترین روزهای رفت سفرها مربوط به ۲۶ تا ۲۹ اسفند و دوم تا ششم فروردین ماه خواهد بود.

آجیلیان با بیان اینکه جلسه ستادی نوروزی با حضور کاپیتان نخجوانی و مدیران فرودگاهی برگزار شد، گفت: تا ۱۷ فروردین که پایان عملیات نوروزی است، تمامی فرودگاه‌ها در خدمت سفرهای مردم خواهند بود.

وی درخصوص سامانه پیامکی ۱۰۰۰۷۰۶۹ گفت: مردم از طریق این سامانه نظرات خود را درخصوص عملکرد فرودگاه‌ها ثبت می‌کنند و شرکت نیز موظف به برطرف کردن نقایص است.

دبیر ستاد نوروزی شرکت فرودگاه‌ها گفت: در طول عملیات نوروز ۱۴۰۳ مدیران و یا معاونان فرودگاهی در محل کار خود حضور خواهند داشت و بازدیدهای دوره‌ای از فرودگاه‌ها انجام می‌شود.

آجیلیان تصریح کرد: باتوجه به تقارن ماه رمضان با ایام نوروز، رستوران‌های فرودگاهی با رعایت شئونات اسلامی و آداب ویژه ماه مبارک رمضان پذیرای مسافران خواهند بود.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.