×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزیدگان استانی دوازدهمین جشنواره‌ی کتابخوانی رضوی در گلستان تجلیل شدند

اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و تقدیر از برگزیدگان ملی و استانی در شهرستان گمیشان برگزار شد.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌ کل کتابخانه‌ های عمومی گلستان، برگزیدگان ملّی و استانی دوازدهمین جشنواره‌ ی کتابخوانی رضوی، صبح روز سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ طی آیین اختتامیه‌ی این دوره، با حضور عبدالحی میرزاعلی مدیرکل کتابخانه‌ های عمومی استان؛ امید سقلی فرماندار گمیشان و دیگر مسئولان استانی و شهری، کتابداران و برگزیدگان جشنواره در سالن همایش کتابخانه امام محمد غزالی شهرستان گمیشان معرفی و تجلیل شدند.
در این مراسم ابتدا عبدالحی میرزاعلی مدیرکل کتابخانه های عمومی گلستان ضمن خوش آمدگویی به مدعوین گفت: کتاب و کتاب خوانی همیشه در فرهنگ مردم تاثیر بسزایی داشته است و جشنواره کتابخوانی رضوی هرساله در گسترش این فرهنگ تاثیرگذار بوده و این دوره باشکوه تر و بهتر بوده است.
وی در ادامه گفت: غنای جشنواره کتابخوانی رضوی در سال های متوالی افزوده شده و رشته های جدید و تنوع در این جشنواره ترغیب مردم به شرکت در این جشنواره را بیشتر کرده است. استان گلستان هم با افزایش شرکت کننده در سال های اخیر رتبه های خوبی را دراین جشنواره بدست آورده است.
در ادامه کلیپ هایی در خصوص حضور پرچم مقدس حرم امام رضا در کتابخانه های استان؛ صحبت های محمدرضا هراتی معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی کتابخانه های عمومی کشور در خصوص دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی و همچنین مستند شرکت خانواده ها در جشنواره کتابخوانی رضوی پخش شد.
امید سقلی فرماندار گمیشان ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره رضوی در شهرستان گمیشان گفت: فرمانداری گمیشان همواره در کنار کتابخانه های عمومی بوده است و تلاش های کارکنان کتابخانه های عمومی گلستان بویژه کارکنان شهرستان گمیشان قابل تقدیر است و امیدواریم در ادامه کمک های بیشتری در خصوص کتاب و کتابخوانی خصوصا در جشنواره کتابخوانی رضوی داشته باشیم.
وی افزود: کتاب و کتابخوانی باید در سبد خانوار خانواده ها قرار گیرد. هر وقت و هر زمان که کتاب و کتابخوانی در خانواده ها گسترش پیدا کند آن وقت می توانیم بگوییم جامعه ما در حال پیشرفت است و ترقی در جامعه را لمس کنیم.
در ادامه از برگزیدگان کشوری و استانی دوازدهمین دوره جشنواره کتابخانه رضوی در رده های سنی و رشته های مختلف تقدیر شد.
در رده سنی خردسالان از نفیسه کسه ئی در شهرستان آق قلا در رشته هنرهای تجسمی، بنیامین غیاث نوکنده ازشهرستان بندرگز در رشته پویش کتابخوانی، بصیر مامی از گمیشان در رشته هنرهای تجسمی، در بخش کودک از عسل شیخی کبیر از شهرستان آق قلا در رشته هنرهای تجسمی، بهرام جاهدی از شهرستان رامیان در رشته پویش کتابخوانی، فاطمه خوشدل از شهرستان رامیان در رشته هنرهای تجسمی، یاسمن پنق از شهرستان گمیشان در رشته هنرهای تجسمی، در رده سنی نوجوان مهدیه کر از شهرستان گمیشان در رشته پویش کتابخوانی، امیررضا حنفی مختومی از شهرستان مینودشت در رشته پویش کتابخوانی، فاطمه خواجه از شهرستان مینودشت در رشته دست سازه، در بخش خانوادگی سونیا ادریسی از شهرستان بندرترکمن در بخش خانواده ۵ نفره، مائده دیلمی از شهرستان علی آباد کتول در بخش خانواده ۳ نفره، شمسی برون سرا از شهرستان گمیشان در بخش خانواده ۴ نفره، در رده سنی بزرگسال هستی اسماعیلی از شهرستان بندرترکمن در رشته هنرهای تجسمی، رقیه صفری از شهرستان رامیان در رشته هنرهای تجسمی، رضا دیلم کتولی از شهرستان علی آباد کتول در رشته هنرهای تجسمی، حاج بی بی سعیدی از شهرستان کلاله در رشته داستانک، فرنگیس صادق کاظمی از شهرستان گرگان در رشته پویش کتابخوانی، لیلا سید آبادی از شهرستان کردکوی در رشته چهار گزینه ای و یاسمین عسگری از گرگان در رشته هنرهای تجسمی تقدیر شد.
در ادامه این مراسم از پوستر سیزدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی رونمایی شد.
در پایان به مناسبت ۱۵ اسفند و روز درختکاری، مدیرکل کتابخانه های عمومی گلستان، مسئولین استانی و شهرستانی چند نهال در محوطه فضای سبز کتابخانه امام محمد غزالی شهرستان گمیشان کاشتند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.