×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شرکت نفت منطقه گلستان با تمام توان آماده استقبال از فصل بهار و مسافران نوروز است

در نشست مشترک مسوولین شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان با مدیران و مالکین جایگاههای عرضه سوخت استان، معاون فنی و عملیاتی منطقه از آمادگی کامل این شرکت برای سوخترسانی مناسب و مطلوب به مسافرین نوروزی خبر داد.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ، در این نشست که در آستانه فصل بهار و شروع تعطیلات نوروزی و به منظور هماهنگی و آماده سازی مجاری عرضه استان برگزار شد، حسین رضایی ضمن قدردانی از تلاش و مساعی مالکین و مدیران جایگاهها و تمامی زحمتکشان عرصه سوخترسانی، گفت: به یاری خداوند متعال و کوشش شبانه روزی شما عزیزان، سوخترسانی در فصل سرما در تمامی زمینه ها به بهترین نحو و با بالاترین کیفیت انجام شد.

وی سپس در خصوص سوخترسانی در ایام نوروز اظهار کرد: این منطقه باتمام توان آماده استقبال از فصل بهار و مسافران نوروزی می باشد.

رضایی افزود: با برنامه‌ریزی و تمهیدات صورت پذیرفته و ذخیره سازی مطلوب انواع فراورده های نفتی در انبارهای نفت استان، شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه گلستان آمادگی کامل برای عرضه و توزیع سوخت در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۳ را احراز کرده و کلیه امکاناتِ در اختیار را بکار
می‌گیرد تا بهترین شرایط جهت سوخترسانی روان و رضایتمندی مردم شریف استان و مسافرین و زائرین معزز حضرت ثامن الاحجج(ع) را فراهم آورد.

وی در ادامه بر اجرای طرح ” پایش، کنترل و نظارت بر جایگاههای عرضه سوخت ” اشاره و بر نظارت مستمر بر وضعیت مجاری عرضه توسط بازرسین شرکت و مدیران جایگاهها تاکید کرد.

این مقام مسوول با توجه به مسافر خیز بودن استان گلستان و افزایش حجم تردد و به تبع آن افزایش عرضه بنزین و نفتگاز در جایگاهها، خواستار خرید بموقع توسط متصدیان مجاری عرضه جهت ارایه خدمات مطلوب و مناسب به هموطنان عزیز شد.

معاون فنی و عملیاتی شرکت ملی پخش فرآودرده‌های نفتی منطقه گلستان ضمن درخواست همکاری از همه کارکنان و متصدیان جایگاه ها و مجاری عرضه با کارشناسان و بازرسان این منطقه در اجرای طرح ” پایش، کنترل و نظارت بر جایگاههای عرضه سوخت ” از زحمات تلاش و اهتمام شبانه روزی و بدون وقفه آنان در طول سال تقدیر و تشکر نمود.

در حال حاضر ۱۴۰ باب جایگاه عرضه سوخت(۸۰ باب جایگاه عرضه فراورده مایع و ۶۰باب جایگاه CNG) با پراکندگی مناسب در استان فعال و آماده خدماترسانی به مردم شریف و مسافرین محترم می باشند.

این نشستها بصورت جداگانه با مدیران و متصدیان نواحی گرگان ،کردکوی و گنبدکاووس و مینودشت برگزار شد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.