×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حسینی منتخب مردم شهرستان های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان دیدار کرد

با هدف توسعه و گسترش آموزش های مهارتی، سید نجیب حسینی منتخب مردم شهرستان های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی با حمزه کرایلو مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، حمزه کرایلو گفت: وظیفه آموزش فنی و حرفه ای، مهارت آموزی به افراد فاقد مهارت است تا بهره وری لازم را در مشاغل و بنگاه های اقتصادی داشته باشند.

وی افزود: تولیدی پایدار است که دارای کیفیت کافی و لازم باشد و کیفیت بالا نیز تابعی از نیروی کار ماهر می باشد.

سید نجیب حسینی گفت: آموزش های مهارتی برای ورود به کسب و کار و موفقیت در کارآفرینی ضروری و آینده جهان و کشور، آینده کارآفرنیان است و مجهز شدن کارگاه های آموزش فنی و حرفه ای به جدیدترین سامانه های آموزشی، کارگاه های متناسب با فناوری های روز و رفع موانع این نهاد را برای آموزش مهارتی و کارآمد شهروندان مهم و ضروری است.

وی افزود:دغدغه اصلی و مهم حال حاضر جامعه، معضل بیکاری است و باید با تمام قوا در گسترش آموزش های مهارتی در شهرها و روستاها و همچنین تجهیز و به روزرسانی کارگاه های آموزشی تلاش کرد تا اشتغال پایدار ایجاد شود و به رشد اقتصادی در کشور برسیم.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.