×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۳۲ فقره اسناد مالکیت اراضی کشاورزی در نماز جمعه روستای یلمه سالیان تحویل مالکین گردید

 

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی ثبت اسناد و املاک استان گلستان صبح امروز جهانی فر مدیرکل ثبت اسناد و املاک، قندهاری سرپرست حفاظت، عطایی مقدم رئیس ثبت اسناد و املاک گنبد و جمعی از مسئولان در مصلی روستای یلمه سالیان از توابع شهرستان گنبد حضور یافته و طی مراسمی ۳۲ فقره سند مالکیت از اراضی کشاورزی تحویل مالکین گردید.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان فراهم شدن دریافت تسهیلات، جلوگیری از جعل، مشخص بودن حدود و ثغور اراضی و هویت بخشی به املاک را از مزایای سند تکبرگ و حدنگاری شده دانست و از مردم خواست برای صدور سند مالکیت اراضی کشاورزی خود به شرکت های پیمانکار طرف قرارداد یا ادارات ثبت شهرستان ها مراجعه نمایند.

۳۲ فقره سند مالکیت اراضی کشاورزی توسط مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان و با حضور مسئولین استانی و شهرستانی تحویل مالکین گردید.

در این مراسم با برپایی میز خدمت به سوالات و مشکلات مردم پاسخ و راهنمایی های لازم توسط جهانی فر مدیرکل ثبت استان ارائه شد.

برنامه عملیاتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سال ۱۴۰۲ با تمرکز بر حدنگاری و صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی بوده و طی قرارداد منعقده اداره کل ثبت اسناد و املاک استان گلستان با شرکت های پیمانکار، عملیات نقشه برداری و تشکیل پرونده به منظور دریافت سند مالکیت برای کشاورزان به صورت رایگان است.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.