×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شرکت کنندگان مردمی برای ثبت اثر خود در قسمت منبع، گزینه سایر را انتخاب کنند

دبیرخانه جشنواره رسانه ای خبرنگار حماسه آفرین اعلام کرد: شرکت کنندگان مردمی برای ثبت اثر خود در قسمت منبع، گزینه سایر را انتخاب کنند و حجم فایل ارسالی آن ها حداکثر می تواند ۴۰ مگابایت باشد.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، با اعلام دبیرخانه جشنواره رسانه ای خبرنگار حماسه آفرین، شرکت کنندگان بخش مردمی برای ثبت اثر خود در قسمت منبع، گزینه سایر را انتخاب کنند و حجم فایل ارسالی آن ها حداکثر می تواند ۴۰ مگابایت باشد.

مهلت ارسال آثار پس از یک بار تمدید حداکثر تا ۲۰ اسفند ماه است و علاقه مندان می توانند آثار خود را از طریق سامانه http://ostani.pressfestival.ir ارسال کنند.

شرکت کنندگان پس از ثبت نام اولیه، گزینه ثبت اثر نوشتاری را انتخاب کرده و در مرحله بعد پس از انتخاب رسته (بخش اصلی) گزینه سایر را به عنوان منبع اثر خود انتخاب و ثبت کنند.

سپس پس از تایید اولیه ، در صفحه کاربری خود گزینه «آثار مردمی» را انتخاب کنند و طبق منوی پیش رو، اثر یا آثار خود را ثبت نمایند.

گفتنی است،مشارکت حداکثری در انتخابات، گلستان سرزمین برادری، انتخاب آگاهانه، جهاد تبیین، امید و نشاط آفرینی و حماسه حضور رای اولی ها محورهای این جشنواره است.

همچنین در این جشنواره خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و نشریات الکترونیکی، رسانه های مکتوب ونشریات صفحات و کانال های فضای مجازی می توانند در این رویداد شرکت کنند و بخش ویژه آن به شهروند خبرنگارها(محتوای مردمی) اختصاص دارد.

گزارش خبری، مصاحبه، مقاله، یادداشت، تیتر، عکس، پوستر، اینفوگرافی، موشن گرافی، تیزر و کلیپ، گزارش ویدئویی، محتوای صوتی و سوژه های ابتکاری و خلاقانه قالب های جشنواره رسانه ای خبرنگار حماسه آفرین است.

بازه زمانی ارسال آثار اول تا ۱۵ اسفند ماه سال جاری اعلام شده است و هر نفر می تواند حداکثر در ۲ بخش و حداکثر ۳ اثر ارسال کند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.