×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۸ عنوان کتاب از نویسندگان گلستانی در فهرست خرید هیئت انتخاب قرار گرفت

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، گفت: در جلسه ۶۵۹ هیئت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،۸ عنوان کتاب از نویسندگان گلستانی در فهرست خرید قرار گرفت.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، جواد قربانی با اشاره به اینکه در جلسه ۶۵۹ هیئت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خرید ۲۶۱ عنوان کتاب در ۲۶ هزار و ۷۸۰ نسخه به مبلغ کل ۴۱ میلیارد و ۳۴۰ میلیون و ۵۱۵ هزار و ۴۰۸ ریال برای خرید مورد تصویب قرارگرفته است، گفت: در این فهرست ۸ عنوان کتاب به قلم نویسندگان گلستانی به چشم می‌خورد.

وی درباره عناوین کتاب‌های خریداری‌شده توسط نویسندگان گلستانی گفت: کتاب نمایشنامه سردار به قلم آنا قلیچ یوللی و کتاب شعر «فصلی روی فصل‌های من نفس می‌کشد» به قلم مهناز رضاییان هر دو از انتشارات نوروزی در فهرست خرید قرار دارد.

جواد قربانی ادامه داد: کتاب‌های پیام زندگی اثر عبدالرسول عطایی و رساله امان الانام از انتشارات بنام نیز خریداری‌شده‌اند.

وی ادامه داد: کتاب‌های گنجینه صحرا از انتشارات مختومقلی، ۱۰۱۰ روز با ابراهیم از انتشارات کیسان و سایه از انتشارات امرتات، سال کرگدن از نشر ایهام نیز از دیگر کتاب‌های خریداری‌شده از سوی هیئت انتخاب است.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.