×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تلاش ۷۰۸ امدادگر گلستان برای خدمت به ۱۳۰۰ نفر در حوادث بهمن ماه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: در بهمن ماه سال جاری ۷۰۸ امدادگر گلستانی برای خدمت بی منت به حادثه دیدگان بی وقفه تلاش کردند.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، قاسم غریب آبادی با اشاره به حوادث پوشش داده شده در بهمن ماه گفت: ۱۳۰ حادثه شامل ۸۶ جاده ای، ۱۳ شهری، ۶ مورد کوهستان، ۴ مورد خدمات حضوری، ۳ مورد مناسبتی، ۲ مورد سیل و آبگرفتگی، ۱۵ مورد برف و کولاک و یک مورد حوادث صنعتی کارگاهی در ماه گذشته به هلال احمر استان گزارش شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطر نشان کرد: در این مدت ۷۰۸ نیرو در قالب ۲۲۲ تیم برای خدمت به یک هزار و ۳۳۵ حادثه دیده تلاش کردند و در نهایت از میان ۲۴۶ مصدوم، ۹۷ نفر از آنها توسط نیروهای هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی افزود: در حوادث و خدمات امدادی بهمن ماه ۱۲۱ دستگاه آمبولانس، ۲۳ دستگاه خودروی نجات و ۲۲ دستگاه خودروی کمکدار بکارگیری شد.

وی با اشاره به حوادث پوشش داده شده از سوی پایگاه های امدادونجات گفت: پایگاه های سه راهی گالیکش یادمان مرحوم حاج امیر ابراهیمی با ۱۷ حادثه، پایگاه النگ کردکوی با ۱۴ حادثه و قرق گرگان با ۱۱ حادثه بیشترین مورد حادثه به آنها گزارش شده و پوشش داده اند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.