×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با نزدیک شدن به بزرگترین حماسه سیاسی سال پیامی را صادر کردند

متن پیام بدین شرح است:

الحمدلله والمنه که در این روزهای پربرکت شعبانیه ، رحمت ناشی از نزولات آسمانــی، بر جای جای میهن عزیزمان فراگیر شده و دل و جان امت رسول الله(ص) را نوازش داده است.

اینک در ایام پیش رو که ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری می باشد که ارکان مهمی در نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌روند، به فرموده مقام معظم رهبری راه اصلاح کشور انتخابات است و قطعاً در نظام مردم سالاری دینی نقش مردم در انتخابات و حضور آنان در پای صندوق‌های رأی تعیین کننده خواهد بود .

ایران قوی به واسطه حضور مردم در صحنه‌های مختلف در نظام جمهوری اسلامی خصوصاً صحنه انتخابات به وجود می‌آید و مردم بصیر و آگاه ما با درک این موضوع جهت انجام تکلیف دینی و شرعی و ملی خود برای تقویت و حفظ ایران قوی در انتخابات ۱۱ اسفند شرکت خواهند نمود.

اینجانبان در سنگر نینوائیان با اقتدا به امامین انقلاب و شهدای جان فدا، ضمن اعلام عدم حمایت از فرد، گروه و یا جناح خاصی، از همهٔ عزیزان، امت حزب الله، خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، جوانان و تمام واجدین شرایط رأی دهندگی، جهت حضور باشکوه و حداکثری، انتخاب اصلح و نیز تواصی به حق، دعوت صمیمانه به عمل می آوریم.

سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکوهی
فرمانده سپاه نینوا گلستان
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی ایمانی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.