×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رییس و اعضای هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری گلستان از مجتمع زندان گرگان بازدید کردند

تشبیه نیوز گلستان – در دومین روز از هفته وکیل مدافع، رییس و اعضای هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری گلستان با حضور در مجتمع زندان گرگان ضمن برگزاری جلسه با ریاست زندان و مدیران اداره کل زندان های استان، از زندان گرگان و اتاق معاضدت کانون بازدید کردند.
در این جلسه که دوم اسفند ماه در زندان گرگان برگزار شد، همکاری های مشترک و توسعه کمی و کیفی همکاری ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
پس از این جلسه، اعضای هیأت مدیره کانون وکلای گلستان از زندان گرگان بازدید کردند.
در این بازدید، مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان نیز ضمن همراهی، از خدمات معاضدتی کانون وکلا به زندانیان تقدیر کرد.
در حاشیه این بازدید، حاضرین از اتاق معاضدت کانون نیز بازدید و از تلاش های اعضای کمیسیون حمایت از زندانیان کانون وکلای گلستان قدردانی کردند.

در سومین روز از هفته وکیل مدافع، رییس و اعضای هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری گلستان از یکی از جانبازان جنگ تحمیلی عیادت کردند.
در این دیدار که سوم اسفندماه برگزار شد هیأت مدیره کانون به نمایندگی از وکلای استان، مراتب قدردانی و قدرشناسی از جانبازی و ایثارگری در دفاع از میهن را به حاج «علی طهماسبی» ابراز کردند.
حاج «علی طهماسبی» جانباز ۷۰ درصد و از جانبازان قطع نخاع دفاع مقدس می باشد که در سال ۶۴ و در عملیات بدر و قدس در منطقه هور الهویزه به درجه رفیع جانبازی نائل شده است.
نامبرده از خیرین و فعالین اجتماعی و فرهنگی استان می باشد.
در این دیدار «محمدعلی طالع زاری» مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان گلستان نیز هیأت مدیره کانون را همراهی کرد.
لازم به ذکر است که در نام گذاری نمادین هفته وکیل مدافع، سوم اسفند از ناحیه کانون وکلای گلستان تحت عنوان کانون وکلا و تکریم ایثارگران” نامگذاری شده است .”لازم به ذکر است که در نام گذاری نمادین هفته وکیل مدافع، سوم اسفند از ناحیه کانون وکلای گلستان تحت عنوان “کانون وکلا و تکریم ایثارگران” نامگذاری شده است.

در سومین روز از هفته وکیل مدافع، رییس و اعضای هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری گلستان با خانواده یکی از شهدای جنگ تحمیلی دیدار کردند.
در این دیدار که سوم اسفندماه برگزار شد هیأت مدیره کانون به نمایندگی از وکلای استان مراتب قدردانی و قدرشناسی از ایثارگری در دفاع از میهن را به خانواده شهید «محمدحسن غفاری» ابراز کردند.
سردار شهید «محمدحسن غفاری» معاونت اطلاعات و عملیات لشگر ویژه ۲۵ کربلا بودند که در سال ۶۵ و در عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
در این دیدار عده ای از همرزمان شهید که جزو جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس می باشند نیز حضور داشتند و به بیان سجایای اخلاقی و خاطرات سردار شهید پرداختند.
در این دیدار «محمدعلی طالع زاری» مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان گلستان نیز هیأت مدیره کانون وکلا را همراهی کرد.

در سومین روز از هفته وکیل مدافع، رییس و اعضای هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری گلستان با حضور در گلزار شهدای گرگان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
در این برنامه که سوم اسفندماه برگزار شد هیأت مدیره کانون به همراه تعدادی از وکلا با حضور در گلزار شهدای گمنام با اهدای گل و گلاب افشانی به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند و با حضور در کنار مزار شهدا به مادران شهدا تسلی خاطر دادند.
در این دیدار «محمدعلی طالع زاری» مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان گلستان نیز هیأت مدیره کانون را همراهی کرد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.