×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ارائه صورت مالی سال ۱۴۰۱ و بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ هلال‌احمر گلستان در جلسه مجمع عمومی

جلسه مجمع عمومی جمعیت هلال احمر گلستان با ارائه صورت مالی سال ۱۴۰۱ و بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ با حضور مدیرعامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان و اعضای مجمع برگزار شد.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط‌ عمومی جمعیت هلال‌احمر استان، در این جلسه قاسم غریب آبادی ضمن‌ تبریک اعیاد شعبانیه گزارش کاملی از اقدامات و فعالیت های انجام شده در سال جاری ارائه داد. همچنین به دستاوردها و موفقیت های بدست آمده در سال ۱۴۰۲ که با تلاش تمامی‌کارکنان و داوطلبان کسب شده است اشاره کرد.

غریب آبادی در ادامه از حمایت های دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر، دکتر زنگانه استاندار گلستان و حمیدرضا آقاملایی عضو گلستانی شورای عالی که در به ثمر رسیدن برنامه‌ها و پروژه‌ها نقش تعیین کننده داشتند قدردانی کرد.

وی گفت بسیاری از امور مهم جمعیت در استان و شهرستان با بهره مندی از توان و ظرفیت اعضای هیات مدیره و شورای اجرایی انجام شده است که این مهم شایسته تقدیر است. سال آینده برنامه‌های بزرگی خواهیم داشت قطعا مسکن کارکنان جزو اولویت های اصلی استان است.

وی به پروژه‌های ملی و بزرگ جمعیت اشاره کرد و گفت: با تلاش و حمایت تمامی دلسوزانِ مردم، جمعیت هلال احمر در استان اکنون به جایگاه واقعی خود رسیده و در ادامه مسیر با قوت بیشتری برای خدمت به مردم شریف استان قدم برخواهد داشت.

حجت الاسلام مهدوی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر گلستان در خصوص انتخابات سرنوشت ساز ۱۱ اسفند مطالبی کرد و گفت: همه ما پای کار نظام و انقلاب اسلامی هستیم و برای به میدان آمدن مردم و تشویق جوانان به حساس بودن به سرنوشت کشور تلاش خواهیم کرد.

در بخش دیگری از جلسه الیاس کلاهدوزی خزانه دار و ذیحساب استان گزارش جامع از سال مالی بصورت شفاف ارائه کرد.

در این جلسه بودجه پیشنهادی۱۴۰۳ و مستندات صورت مالی ۱۴۰۱ که پیش از این تحویل اعضای مجمع شده بود مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت به تایید اعضای مجمع عمومی استان رسید.

 

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.