×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مسابقه‌ی مشاعره و شعرخوانی مراکز فرهنگی هنری استان

مسابقه ی مشاعره و شعرخوانی کانون پرورش فکری در مراکز فرهنگی هنری استان با حضور کودکان، نوجوانان و علاقه‌مندان به حوزه ادبیات برگزار شد.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، مسابقه‌ی مشاعره مهرواره شعرخوانی در بخش شهرستانی، با هدف ترویج فرهنگ شعرخوانی و کشف استعدادهای ذوقی کودکان و نوجوانان و آشنایی آنان با حوزه‌ی ادبیات و مجموعه‌ای از اشعار فاخر ایرانی در مراکز فرهنگی هنری استان برگزار شد.

در این رقابت آموزشی اعضای مراکز کلاله، کردکوی، آق‌قلا و گرگان توان‌مندی ادبی خود را به نمایش گذاشته و با ایجاد شور و اشتیاق در بین حاضران به معرفی ظرفیت‌های غنی ادبیات پرداختند.

ذوق انتخاب شعر، روان و درست­خوانی، تسلط در میزان القای مطلب، استفاده درست از زبان بدن و مدیریت صدا، رعایت موسیقی و لحن کلام و آگاهی­های شعری از معیارهای سنجش در این آفرین­واره بود که برگزیدگان با رعایت این نکات، از هر گروه سنی سه نفردختر و پسر و یک خانواده از هر شهرستان به مرحله‌ی استانی راه پیدا کردند.

گفتنی است که بخش استانی این مهرواره و اختتامیه بخش شعرخوانی در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ همزمان با روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت فردوسی برگزار خواهدشد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.