×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انتصاب مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان گلستان

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان صبح امروز مراسم تکریم و معارفه مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان گلستان در سالن کنفرانس حاج قاسم سلیمانی دادگستری کل استان با حضور دالوندی مشاوررئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، آسیابی رئیس کل دادگستری استان، اسپانلو دادستان مرکز استان، اعضای شورای قضایی استان و روسای ادارات ثبت برگزار گردید.

آسیابی رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اهمیت سازمان ثبت به اقدامات شاخصی که در زمان مدیریت رضائیان صورت گرفته پرداخت و گفت اقدامات مهمی در طی زمان مدیرکلی آقای رضانیان صورت گرفته و از اهم آن می توان به حل مشکلات ثبتی روستای زیارت گرگان، صدور اسناد مالکیت شهرک صنعتی پنج پیکر، صدور اسناد مالکیت شهرک امام رضا(ع) نوده خاندوز بعد از ۲۲ سال اشاره داشت.

وی افزود: تمام اراضی ساحلی استان دارای سند مالکیت حدنگاری هستند و در حوزه اراضی منابع طبیعی حدود صد در صد آن دارای سند مالکیت حدنگاری شده که جزء سه استان برتر کشور هستیم و این موضوع ناشی از تعامل اداره ثبت با دستگاه های اجرایی است.
رئیس کل دادگستری گفت: اقدامات خوبی در خصوص صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی صورت گرفته و برای تمامی شهرستان های استان قاضی ویژه حدنگار اختصاص یافته است.

آسیابی از زحمات و تلاش های رضائیان در مدت حضور و خدمت در استان تقدیر و تشکر کردند و برای جهانی فر مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان آرزوی توفیق خدمت و نیل به اهداف سازمانی را از خداوند مسئلت کردند.

در ادامه رضائیان به ارائه گزارش عملکرد در زمان مدیریت خود در حوزه ثبتی استان پرداخت و با ابراز تشکر از همکاران ثبتی و قضائی، اقدامات انجام شده را ناشی از همدلی و تلاش همکاران دانست و آرزوی موفقیت و توفیق خدمت برای جهانی فر مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان گلستان کردند.

دالوندی مشاور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ضمن تشکر از حمایت های دادگستری استان در جهت تحقق اهداف سازمان ثبت، به وظایف محول شده به سازمان ثبت در برنامه هفتم توسعه اشاره کرد و گفت انتظار می رود مدیران و روسای ثبتی در راستای تحقق برنامه هفتم اقدامات لازم را داشته باشند.

وی افزود سازمان ثبت در پاره ای از خدمات به سمت خصوصی سازی حرکت می کند و در این راستا فناوری اطلاعات نمود بیشتری پیدا کرده است و از دفاتر اسناد رسمی و دفاتر ازدواج و طلاق به عنوان نمونه ای از این خصوصی سازی یاد کرد.

دالوندی از زحمات رضائیان مدیرکل سابق ثبت اسناد و املاک استان تقدیر و تشکر کردند و مراتب قدردانی دکتر بابائی معاون رئیس قوه قضائیه و ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به همکاران ثبتی و قضائی استان را بیان داشتند.

در ادامه مراسم، حکم انتصاب عباس جهانی فر به عنوان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان گلستان قرائت و تحویل شد و از زحمات رضائیان با ارائه لوح تقدیر از طرف دکتر بابائی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و همچنین دکتر آسیابی رئیس کل دادگستری استان گلستان تقدیر به عمل آمد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.