×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هدفگذاری سازمان،در تعامل و ارائه خدمات به بخش خصوصی قابل تحسین است

نورانی رئیس سازمان: با همه توان تلاش کردیم که پیشران های توسعه استان را بر پایه نگاه اندیشه ای شناسایی کنیم

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ،نورانی رئیس سازمان،امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه در طی نشست با خبرنگار رسانه ای تصریح کرد:هدفگذاری سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان گلستان،در تعامل و ارائه خدمات به بخش خصوصی استان،بر پایه نگاه اندیشه ای به این بخش قابل تحسین است.

رئیس سازمان خاطرنشان کرد:نگاه و طرزتفکرمان به بخش خصوصی برپایه سازندگی،کارآفرینی،نوآوری و سرمایه گذاری می باشد.

نورانی یادآور شد:سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان، با نگاهی واقع بینانه و مصمم به نهادینه کردن و استمرار چنین سیاستی است و با گام هایی پرصلابت و اثرگذار در حمایت از برنامه های دولت و پیشبرد اهداف نظام حرکت می نماید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان تاکید کرد:همکاری موثر سازمان با بخش های خصوصی استان و همفکری و تعامل در مقولات اساسی اقتصادی استان،نویدبخش آینده ای روشن برای استان گلستان می باشد.

نورانی رئیس سازمان،ضمن بیان اینکه براساس اصل ۴۴ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران،نظام اقتصادی بر پایه سه بخش می باشد که بخش دولتی،تعاونی و خصوصی استوار است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان بیان کرد:این سازمان به عنوان یک سازمان پیشتاز در استان،عملکرد قابل قبول و خوبی را با بخش خصوصی داشته است و با همه توان تلاش کردیم که پیشران های توسعه استان را شناسایی کرده و اهداف را براساس یک برنامه جامع از پیش تعیین شده طراحی نماییم که تاکنون موفق عمل کرده ایم و توفیقات مثبتی را کسب نموده ایم.

رئیس سازمان اظهار داشت:اصل ۴۴ قانون اساسی،یک فرصت طلایی را در اختیار این بخش قرار داده است و معتقدم حضور فعال بخش خصوصی در استان گلستان را بایستی جدی گرفت زیرا با جریان دادن این بخش در استان ،حیات توسعه گلستان امکان پذیر است.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.