×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پرداخت ۱۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن توسط بانک مسکن

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان، بانک مسکن تا کنون بیش از ۱۶ میلیارد ریال تسهیلات به پروژه های نهضت ملی مسکن پرداخت کرده است.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان، مهندس مهدی ملک رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: یکی از سیاست‌های دولت مردمی در حوزه مسکن و ساختمان، اجرای طرح نهضت ملی مسکن بوده که در آن ۲۷ بانک و مؤسسات اعتباری غیر بانکی باید ۲۰ درصد منابع داخلی خود را به این بخش اختصاص دهند.

وی افزود: بانک مسکن به عنوان یکی از دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی همکاری خوبی با متقاضیان نهضت ملی مسکن داشته است.

مهندس ملک ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تا کنون، در سطح استان ۶۰۰ پروژه، هفت هزار و ۵۸۷ واحد، در قالب پروژه های مستقیم و انبوه ساز، گروه ساخت، خودمالک و مسکن مهر تبدیلی به بانک مسکن معرفی شده که از این تعداد ۵۰۴ پروژه منجر به انعقاد قرداد شده است.

وی افزود: این بانک تا کنون مجموعاً ۱۶ هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال تسهیلات به پروژه های نهضت ملی مسکن در گلستان پرداخت کرده است.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح کرد: این اعتبار منجر به انعقاد قرداد چهار هزار و ۳۸۸ واحد شد.

مهندس ملک گفت: از مجموع اعتبارات پرداختی، ۹ هزار و ۸۶۷ میلیارد ریال آن متعلق به پروژه های خودمالک می باشد.

وی در انتها اظهار کرد: در حال حاضر میزان تسهیلات ساخت در طرح نهضت ملی مسکن درتمامی شهرهای استان ۵۵۰ میلیون تومان بوده که با نرخ ۱۸ درصد پرداخت می‌شود.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.