×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جلسه کمیسیون مقدماتی کمیته های تخصصی مدیریت آبزی پروری آبهای داخلی برگزار شد

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل شیلات استان، جلسه کمیسیون مقدماتی کمیته های تخصصی مدیریت آبزی پروری آبهای داخلی با حضور معاون توسعه آبزی پروری سازمان شیلات ایران ، مدیرکل دفتر آبزیان آب شیرین به همراه روسای شوراهای منطقه‌ای آبزی پروری و نمایندگان سازمان دامپزشکی کشور و تشکل های آبزی پروری گرمابی و سردابی به صورت وبیناری برگزار شد.
دکتر نصیری معاون آبزی پروری اداره کل شیلات گلستان به عنوان نماینده مدیرکل شیلات گلستان و شورای منطقه ۴ آبزی پروری که مشتمل بر استانهای خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، سمنان و قم می باشد ،در جلسه حضور داشت.
در این جلسه که به صورت وبیناری برگزار شد، دکتر حمیدرضا نصیری، معاون آبزی پروری شیلات استان، گزارشی از پیشنهادات استانهای تحت شورای منطقه ۴ ارائه کرد و مباحث و پیشنهادات مربوط به حوزه شیلات استان را نیز مطرح نمود.
نصیری گفت: توسعه آبزی پروری به عنوان یکی از محور های اصلی توسعه پایدار و حمایت همه جانبه از شیلات میتواند به پیشرفت روز افزون این صنعت بینجامد.
وی در ادامه خواستار توجه بیشتر به امر آموزش و ترویج در بین آبزی پروران شد و افزود: استفاده از دانش و فناوری های نوین در این صنعت می تواند موجب پیشرفت و افزایش بهره وری شود.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.