×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۲ خرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 1 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آماده سازی انبار مرکزی جهت انجام فرآیند انبارگردانی

به مناسبت نزدیکی به پایان سال و انجام فرآیند انبارگردانی در اسفند ماه سال جاری ، برنامه آماده سازی انبارمرکزی جهت پروژه انبار گردانی در امور تدارکات و عملیات کالا شرکت گاز استان در حال انجام است .

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی ، رحمان قلی خانی سرپرست امور تدارکات و عملیات کالا گاز گلستان در این خصوص گفت: براساس دستورالعمل ارسالی و برنامه زمانبندی تدوین شده و همچنین در راستای اجرای حسابداری تعهدی بمنظور ثبت نگهداری سوابق ریالی و محاسبه تعداد موجودی ها در سطح انبارهای شرکت گاز استان ، فرآیند انبارگردانی به منظور حصول اطمینان از اجرای مقررات سیستم جامع کالا انجام می شود.

وی افزود:در همین رابطه کارکنان امور تدارکات و عملیات کالا گاز گلستان پس از تهیه تگ های انبارگردانی مخصوص سال مورد شمارش ، نسبت به الصاق تگ ها و همچنین اتیکت مخصوص شرح و شماره رمز اقلام و جابجایی های لازم در محیط انبار مبادرت نموده ، تا فضایی مناسب برای عملیات انبارگردانی مهیا گردد.

قلی خانی اظهار داشت: از سویی دیگر بنا به نیاز اقلام کالایی،درفرصت باقی مانده تا زمان شروع فرآیند انبارگردانی ، همکاران کالایی به صورت فشرده درحال ارائه خدمت و دریافت اسناد کالایی و تحویل کالا به متقاضیان می باشند تا در بازه زمانی ، عملیات انبارگردانی در انتهای سال وقفه ای برای ادامه فرآیند پروژه های اجرایی بوجود نیاید.

سرپرست امور تدارکات و عملیات کالا گاز گلستان ادامه داد: زمان انجام فیزیکی انبارگردانی در شرکت طبق روال سالیان قبل ، یک بار در طی سال بوده و برای امسال نیز هفته اول اسفند ماه برنامه ریزی و اجرا خواهد شد .

 

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.