×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25 خبر
موفقیت حاصل کار تیمی و مهم‌ترین اصل در کار تیمی هم‌دلی، هماهنگی و تعامل است

تشبیه نیوز گلستان – سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستات و رئیس ستاد انتخابات استان در نشست با اعضای فرایند انتخابات در شهرستان ترکمن اظهار داشت:
موفقیت حاصل کار تیمی است و مهم‌ترین اصل در کار تیمی هم‌دلی، هماهنگی و تعامل است که خوش‌بختانه در شهرستان ترکمن تا به امروز این‌گونه بوده است که جای تقدیر و تشکر دارد.
خدامحوری و ولایت‌مداری مهم‌ترین اصول در ستاد انتخابات است، با سرلوحه قرار دادن این اصول مراقبت بیشتری در گفتار و کردار خود داریم و دل‌سوزانه، جهادی و با همت و پشتکار بیشتری عمل می‌کنیم.
ارتباط و تعامل هم‌راه با اخلاق‌مداری، سازنده و در انجام ماموریت سخت انتخابات کمک‌کننده و تسهیل‌کننده امور خواهد بود، ضمن این‌که این تعامل در راستای قانون و اجرای بهتر قانون است.
هم‌راهی، هماهنگی و هم‌صدایی شورای تامین، نیروی محرکی برای فرماندار در گره‌گشایی و حل مسائل شهرستان خواهد بود، این هم‌راهی و هم‌دلی را تقویت نمایید.
هیئت بازرسی همانند ویراستار عمل می‌کند و می‌تواند با مطالبه‌گری و یادآوری فرایندهای پیش رو در اجرای موفق انتخابات کمک کننده باشد.
قانون را علاوه‌بر تکلیف سازمانی به‌عنوان یک مسلمان معتقد، تکلیف و واجب شرعی می‌دانیم و اصل قانون‌مداری را با نگاه اعتقادی و مذهبی رعایت می‌کنیم.
وحدت، اتحاد و یک‌دلی در خانواده انتخابات از هیئت اجرایی، نظارت و بازرسی تا ستادهای انتخابات، امنیت و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی می‌تواند انتخاباتی سالم و در شان ملت شریف ایران اسلامی رقم بزند.
انتخابات بسیار مهم و حساس و سرنوشت‌ساز است، متوقف به اشخاص نباشید و کار را به‌واسطه اشخاص به تاخیر نیندازید، هیچ قصور و تخلفی قابل پذیرش نیست و برخورد خواهد شد.
دشمن با تمرکز بر گسل‌های قومیتی و مذهبی تلاش می‌کند انشقاق و نفاق ایجاد کند و سد اتحاد را بشکند، با برنامه‌های وحدت محور، اتحاد و انسجام را تقویت نمایید.
از همه مسئولان علما نخبگان و بزرگان شهرستان تقاضامندیم به فرماندار کمک فکری، حمایتی و پشتیبانی نمایند تا اتفاق شایسته‌ای در شهرستان بخورد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.