×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برپایی میز خدمت مسئولان قضایی گلستان در مصلای نمازجمعه گرگان

تشبیه نیوز گلستان – رئیس کل دادگستری گلستان و دیگر مسئولان قضایی استان به مناسبت دهه فجر امروز با حضور در مصلای نمازجمعه و برپایی میز خدمت درخواست های قضایی مردم را رسیدگی کردند.
در میز خدمت امروز رئیس کل دادگستری و سایرمسئولان قضایی استان به درخواست های دست کم ۱۰۰ تن از مراجعان رسیدگی و دستورهای لازم را صادر کردند.
همزمان با مرکز استان در سایر حوزه قضایی استان نیز مسئولان قضایی با حضور در جمع نمازگزاران ، پاسخگوی مشکلات و درخواست های آنان بودند.
رئیس کل دادگستری گلستان در حاشیه برگزاری میز خدمت گفت: در پی تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر حضور پررنگ تر مسئولان قضایی در بین مردم و فراهم کردن بسترهای ارتباط بی واسطه مردم با مسئولان قضایی ، میزهای خدمت در مساجد و مصلاهای استان برپا می شود که امروز در مصلای گرگان شاهد برپایی آن‌هستیم.
حیدر آسیابی با اشاره به راه اندازی درگاه یکپارچه ارتباطات مردمی قوه قضاییه گفت: سامانه سامع قوه قضاییه، سامانه ای است که افراد می توانند بدون مراجعه حضوری ، از طریق اینترنت درخواست های خود را از طریق ورود به سایت سامع به نشانیsame.eadl.ir ثبت و روند آن را پیگیری کنند .

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.