×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آیین رونمایی از کتاب «یاران امام به روایت اسناد ساواک» برگزار شد

آیین رونمایی از کتاب «یاران امام به روایت اسناد ساواک» به مناسبت دهه فجر و با حضور علی محمد زنگانه، استاندار گلستان و دیگر مسئولین برگزار شد.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان، آیین رونمایی از کتاب آیین رونمایی از کتاب «یاران امام به روایت اسناد ساواک» شهید محمدعلی روحانی فرد با حضور علی محمد زنگانه استاندار گلستان، فرشته ترک فرماندار کردکوی، علی سلیمی خورشیدی رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان کردکوی و جامعه فرهیخته نویسندگان در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد شهر کردکوی برگزار شد.

این کتاب توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی (وزارت اطلاعات) در سال ۱۳۹۹ چاپ شد که حاوی حدود ۴۰۰ صفحه از مستندات و گزارشات ساواک بر علیه شهید محمد علی روحانی فرد است. شهید روحانی فرد از شاخص ترین مبارزان سیاسی قبل از انقلاب است که سالیان زیادی در زندان های رژیم ستمشاهی به صورت انفرادی محبوس بود. رهبر انقلاب در بزرگداشت این شهید والا مقام فرمود «حاج شیخ محمد علی روحانی فرد شهید عزیز و مبارزی که زندگی و مرگش در راه خدا و خدمت به انقلاب بود.»

شایان ذکر است، شهید روحانی فرد به همه ی این توفیقات در سن ۳۹ سالگی دست یافت و در یکم اسفند سال ۱۳۶۴ به همراه شهیدان محلاتی و یارانش در آسمان عراق توسط اصابت راکت جنگنده عراقی به شهادت رسید.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.