×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برپایی میز خدمت امور مالیاتی گلستان در فاضل آباد

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل امور مالیاتی استان، به مناسبت دهه فجر، ۱۵ بهمن ماه، جلسه میز خدمت اداره کل امور مالیاتی استان گلستان در شهرستان فاضل آباد با هدف تکریم مودیان مالیاتی و رفع مشکلاتی مالیاتی آنها در محل مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.
همزمان با دور دوم سفرهای استاندار گلستان به شهرهای استان، میز خدمت اداره کل امور مالیاتی استان در شهر فاضل آباد با حضور استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی و مدیرکل امور مالیاتی و روسای امور شهرستان های گرگان و علی آبادکتول در راستای پاسخگویی به مطالبات و تقاضاهای مردمی برپا شد.
در جریان برگزاری این میز خدمت، حاجی مشهدی مدیر کل امور مالیاتی استان گلستان با تقدیر از برنامه‌ریزی ها و تأکیدات دکتر زنگانه استاندار معزز استان گلستان برای برگزاری جلسات میز خدمت میان کسبه و مردم افزود: با توجه به تأییدات سازمان امور مالیاتی کشور و همچنین استاندار گرامی در خصوص رفع مشکلات مردم و شنیدن سخنان آنان، اداره کل امور مالیاتی استان گلستان، با رویکرد حضور در میان مردم و حل مشکلات ایشان جلسات میز خدمت را برگزار می کند.
در این میز خدمت فعالان اقتصادی و کسبه خرد و درشت به بیان مشکلات مالیاتی خود پرداختند و خدمات مالیاتی و مشاوره های لازم را دریافت کردند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.