×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تخصیص فضای استقرار برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور گلستانی شتاب می‌گیرد

پارک علم و فناوری گلستان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان با هدف توسعه زیست‌بوم فناوری در استان و استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان و همکاری در ساخت کارگاه‌های کوچک مقیاس در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستعد، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری استان، این تفاهم‌نامه همکاری صبح امروز با حضور مدیران پارک علم و فناوری گلستان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان به امضای حامد پاک‌نژاد و رضا شهمرادی رسید.

گفتنی است از جمله مهم‌ترین تعهدات پارک و شرکت شهرک‌های صنعتی در این تفاهم‌نامه می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

شرکت شهرک‌های صنعتی بخشی از فضاهای خود را با معرفی پارک در قالب اجاره یک ساله در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور قرار می‌دهد و در پایان هر سال و پس از تایید پارک مبنی بر فعال بودن شرکت و یا فناور، نسبت به تمدید مدت اجاره آن شرکت و یا فناور اقدام می‌کند.

شرکت شهرک‌های صنعتی در صورت صلاحدید در فرآیند جذب و پذیرش و ارزیابی واحدهای فناور مستقر در مرکز مشارکت خواهد داشت.

شرکت شهرک‌های صنعتی در صورت تامین اعتبار نسبت به ساخت کارگاه‌های کوچک مقیاس در جهت استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستعد مساعدت و همکاری لازم را می‌کند.

پارک متعهد می‏گردد صرفاً شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مورد تائید پارک را به منظور راه‌اندازی کسب‌وکارهای فناورانه و دانش‌بنیان جهت تخصیص فضا و استقرار به شرکت شهرک‌های صنعتی معرفی نماید.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.