×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اخذ سند مالکیت ۲۵۴ هکتاری در گرگان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان گرگان از صدور سند مالکیت ۲۵۴ هکتاری توسط اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو در شهرستان گرگان خبر داد
به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان مهدی خوزین اظهار داشت: موقوفات کچیزی شامل ششدانگ اراضی زراعی در غرب شهرستان گرگان واقع شده است که سند مالکیت این موقوفه تحت پلاک ثبتی ۱۰۷ اصلی در بخش ۳ گرگان اخذ و تثبیت شد.
خوزین گفت: در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه تعداد ۱۰۰ موقوفه ۱۲ هزار رقبه ۴۱۵ مسجد ۱۲ حسینیه ۱۱ فاطمیه ۱۰ زینیبه و ۳ تکیه و دارالقرآن به ثبت رسیده است.
مهدی خوزین افزود: این کار با هدف حفاظت و صیانت از موقوفه صورت پذیرفت که شامل یک دانگ و نیم از اراضی مزرعه با مساحت ۲۵۴ هکتار به ارزش ۵۰۰ میلیاد تومان می باشد.

وی با اشاره به پیشینه این موقوفه گفت: واقف خیر اندیش محمد تقی خانی وقف شده است که با نیت تعزیه داری ابا عبداله الحسین(ع) و سایر ائمه و طلاب علوم دینی در شهرستان گرگان برابر نظر واقف اجرای نیت می شود.
وی با بیان اینکه اگر کسی زمین و مکانی را وقف کرده باشد درآمد حاصل از محل وقف بر اساس نیت واقف هزینه می‌شود، افزود: با این کار خیر انسان‌های دیگری از فضائل و عمل صالح وقف بهره‌مند می‌شوند.
در پایان مهدی خوزین از همکاری و همراهی اداره ثبت واسناد و املاک و همچنین همه همکاران در ستاد و شهرستان در اخذ اسناد مالکیت قدردانی کرد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.