×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیوند آموزش و پرورش با مباحث فناورانه، کلید موفقیت یک کشور است

دکتر حامد پاک‌نژاد با بیان اینکه وظیفه خطیری بر دوش مجموعه آموزش و پرورش نهفته است، بیان داشت: کشوری می‌تواند به موفقیت دست یابد که حوزه آموزش و پرورش را بتواند با مباحث فناورانه پیوند، استعدادهای برتر را شناسایی و برای رفع مسائل کلان کشور و بشریت تلاش کند.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری استان، دکتر حامد پاک‌نژاد ظهر امروز در همایش تجلیل از دانش‌آموزان مبتکر و پژوهشگر برتر استان گلستان که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و مدیر آموزش و پرورش گرگان در محل کارخانه نوآوری این شهرستان برگزار شد، بیان داشت: حمایت از ایده‌های نوآورانه و فناورانه نسل نوجوان و جوان از اهداف اصلی پارک علم و فناوری گلستان است.

وی ادامه داد: به همین منظور، مراکز رشد و نوآوری زیرمجموعه این پارک در راستای حمایت از دانش‌آموزان خلاق و نخبه و برتر در جشنواره‌های مختلف نظیر خوارزمی به حمایت همه‌جانبه از پرورش ایده‌های آنان و تبدیل ایده به محصول و یا خدمت خواهد پرداخت.

دکتر پاک‌نژاد بر توجه به موضوعات مهارتی و کارآفرینی در مدارس تاکید کرد و گفت: جهت ترویج فرهنگ کارآفرینی و باروری خلاقیت دانش‌آموزان می‌توان بازدید از پارک علم و فناوری گلستان و آشنایی با وظایف و اهداف آن را در پروژه راهیان پیشرفت تعریف و از آن حمایت کرد.

رییس پارک علم و فناوری گلستان در پایان ابراز داشت: وظیفه خطیری بر دوش مجموعه آموزش و پرورش است و عصر امروز، عصر دانش‌محور بودن است؛ کشوری می‌تواند به موفقیت دست یابد که حوزه آموزش و پرورش را بتواند با مباحث فناورانه پیوند، استعدادهای برتر را شناسایی و برای رفع مسائل کلان کشور و بشریت تلاش کند.

گفتنی است در این مراسم از دانش‌آموزان پژوهشگر و فناوری که در نمایشگاه هفته پژوهش امسال به ارائه دستاوردهای فناورانه خود پرداختند، تقدیر و تشکر بعمل آمد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.