×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
همایش تبیین ابعاد حقوقی و بین المللی ترور شهید حاج قاسم سلیمانی در دادگستری گلستان برگزار شد

همایش تبیین ابعاد حقوقی و بین المللی ترور شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور معاون حقوق بین المللی قوه قضاییه امروز به میزبانی دادگستری گلستان برگزار شد.
تشبیه نیوز گلستان – رییس کل دادگستری گلستان در این‌ همایش ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان گفت: همانطور که مقام‌معظم رهبری فرمودند عوامل این حادثه تروریستی پاسخ سختی از سوی جمهوری اسلامی دریافت خواهند کرد.

حیدر آسیابی ادامه داد: دادگستری گلستان برای چهارمین سال پیاپی در سالگرد سردار شهید سلیمانی همایش برگزار می کند که در همایش امروز نیز ابعاد حقوقی و بین‌المللی ترور سردار سلیمانی بررسی و تبیین شد.

وی سردار سلیمانی را مرد میدان و الگوی جبهه مقاومت دانست و تاکید کرد: اگر دلاورمردی این مرد بزرگ نبود امروز شاهد شکوفایی جبهه مقاومت نبودیم.

رییس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه آمریکا عامل اصلی جنایت ترور سردار شهید سلیمانی بود،گفت: هرچند شهادت آرزوی سردار دلها بود و بستر مرگ عادی زیبنده مرد میدان نبود و لیکن پیگیری جنایت بزرگ آمریکا و اذنابش در ترور سرادر سلیمانی یک مطالبه جدی و عمومی است و نیاید بی پاسخ بماند و اقدام دولت وقت آمریکا در جنایت ارتکابی مصداق بارز تروریسم دولتی است .

آسیابی با بیان اینکه ۱۲۳ نفر از همکاران ما در دادگستری گلستان فرزندشهید و یا از خانواده‌ معظم شهدا هستند، تصریح کرد: ۳۸ درصد همکاران ما از خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستند.

وی گلستان را استان پیشگام در ثبت دادخواست‌ها و شکایت علیه اقدام تروریستی در به شهادت رساندن سردار سلیمانی اعلام کرد و افزود: همچنین گلستانی‌ها بر علیه دولت آمریکا در شکل‌گیری حادثه کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ دادخواست و شکایت ثبت کردند.
در مراسم امروز از خانواده مدافعان حرم استان گلستان تجلیل شد.

 

 

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.