×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری مراسم تجلیل از بانوان به مناسبت روز زن در شرکت شهرکهای صنعتی گلستان

مهندس شهمرادی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گلستان امروز ( چهارشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲)، به مناسبت گرامی‌داشت ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن، با بانوان همکار در شرکت دیدار و از آنان تقدیر شد.

به گزارش تشبیه نیوز گلستان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان و هم زمان با فرا رسیدن میلاد حضرت صدیقه طاهره حضرت زهرا (س) مراسم بزرگداشت و تقدیر از مقام شامخ زن توسط مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گلستان انجام شد.

در طی این دیدار مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گلستان با ابراز رضایت از عملکرد بانوان شرکت، از کار و تلاش آنها هم پای مردان قدردانی کرد و گفت: زنان و مادران این سرزمین با کار و تلاش خود هم پای مردان، نشان دادند که قادر به انجام هر کاری هستند.مدیرعامل شرکت در پایان این دیدار، ولادت با سعادت دخت نبی گرامی اسلام را به همکاران تبریک گفت و با اهدای هدیه ای به بانوان همکار، از مقام ارزشمند مادر و جایگاه ویژه‌ی زن تجلیل کرد.

مهندس شهمرادی همچنین به نقش خانم ها در فعالیت های جاری و پروژه های شرکت شهرکهای صنعتی اشاره کردند که استفاده از ظرفیت بانوان مجموعه در پیشبرد اهداف شهرکهای صنعتی می تواند نقش مهمی داشته باشد.

همچنین در این دیدار بانوان همکار نظرها، درخواست ها و پیشنهادات خود در زمینه‌ های مختلف را با مدیر عامل شرکت در میان گذاشتند و مدیرعامل نیز به سوال ها و درخواست های مطرح شده پاسخ گفت.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.