×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فتنه‌گران نجس‌های سیاسی هستند که با آب زمزم هم تطهیر نمی‌شوند / برگزاری بیش از ۱۰۰۰ برنامه در دهه بصیرت و هفته مقاومت در گرگان

سرهنگ علیخانی خبر داد: با رویکرد جهاد تبیین و بازخوانی فتنه های آمریکایی، بیش از ۱۰۰۰ برنامه در دهه بصیرت و هفته مقاومت در گرگان برگزار خواهد شد

تشبیه نیوز به نقل از خبرگزاری بسیج گلستان؛ سرهنگ پاسدار محمود علیخانی صبح امروز ۵ دی ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: ۹ دی پیروزی بصیرت مردم بر فتنه آمریکایی بود که مردم بساط فتنه گران را در هم پیچیدند، فتنه ناشی از نفوذ در کشور بود؛ فتنه گران نجس های سیاسی هستند که با آب زمزم هم تطهیر نمی شوند.

فرمانده سپاه گرگان اعلام کرد: برنامه متمرکز سالروز حماسه ۹ دی در گرگان با حضور سخنران کشوری در مصلی وحدت برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: یادواره شهدای کربلای چهار، اردوی مشهد، میزخدمت جهادی، همایش بصیرت از نگاه امامین انقلاب، نشست بصیرتی مدافعان ولایت، دیدار با خانواده شهدا، یادواره شهدای خانگی و محلات، همایش لاله های روشن در مدارس از جمله برنامه های شاخص ناحیه مقاومت بسیج گرگان در دهه بصیرت می باشد.

علیخانی خبر داد: در هفته مقاومت نیز تعداد ۶۰۰ برنامه در سطح شهرستان گرگان و به صورت تلفیقی تعداد یک هزار برنامه در در دهه بصیرت و هفته مقاومت در سطح شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری همایش فرزندان حاج قاسم در دهم دیماه جاری خبر داد و تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های هفته مقاومت می‌توان به همایش مادران قاسم پرور، اردوهای جهادی با نیت حاج قاسم، مسابقات فرهنگی با پویش های مجازی، کمک‌های مومنانه و … اشاره کرد.

فرمانده سپاه گرگان از برگزاری دهمین رزمایش کمک‌ مومنانه در گرگان خبر داد و ابراز کرد: تا کنون بیش از ۶۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان گرگان در قالب بسته های معیشتی و لوازم التحریر توزیع شده است و این رزمایش با کمک خیرین همچنان ادامه دارد.

علیخانی از افتتاح دو خانه محروم در هفته مقاومت خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۰ مورد خانه محروم در گرگان افتتاح شده است.

وی بر لزوم شرکت حداکثری در انتخابات اشاره کرد و افزود: مردم آگاه و بابصیرت در انتخابات آخر سال حضور دشمن شکن و بی‌نظیری خواهند داشت.
فرمانده سپاه گرگان با اشاره به اینکه حاج قاسم یک مکتب و یک مدرسه درس آموز است، خاطرنشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی یک الگوی بی‌بدیل برای مردم بویژه نسل جوان است و باید راه و منش این شهید را ادامه دهیم

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.