×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مدیرکل شیلات گلستان از کارخانه تن ماهی بندرعباس بازدید کرد

مدیرکل شیلات گلستان از کارخانه تن ماهی بندرعباس بازدید کرد

به گزارش تشبیه نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل شیلات گلستان، در حاشیه برگزاری دومین نمایشگاه صنایع شیلاتی ایران – ایرانفکس ۲۰۲۴ که به میزبانی اداره کل شیلات هرمزگان برگزار می شود، مدیرکل شیلات گلستان علاوه بر حضور در این نمایشگاه و نشست ملی میگو و … از کارخانه تن ماهی بندر عباس بازدید کرد و با روند تولید کارخانجات تولید تن ماهی آشنا شد.
در این بازدید، مدیرکل شیلات گلستان از بخش های مختلف کارخانه از جمله خط تولید، انبار، سردخانه و آزمایشگاه بازدید کرد و با روند تولید تن ماهی آشنا شد. وی همچنین با کارگران و مدیران کارخانه گفتگو کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و چالش های آنها قرار گرفت.
مدیرکل شیلات گلستان در حاشیه این بازدید گفت: صنایع شیلاتی یکی از صنایع مهم و استراتژیک کشور است که نقش مهمی در اقتصاد ملی ایفا می کند.
وی افزود: بازدید از کارخانه تن ماهی بندرعباس برای ما بسیار مفید بود و توانستیم با روند تولید تن ماهی آشنا شویم. این بازدید به ما کمک می کند تا در استان گلستان نیز بتوانیم صنایع شیلاتی را توسعه دهیم.
مدیرکل شیلات گلستان همچنین از مسئولان کارخانه تن ماهی بندرعباس خواست تا تجربیات خود را در اختیار استان گلستان قرار دهند تا بتوانیم در این زمینه از آنها بهره ببریم.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.