×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری کمیته فنی و بهداشتی میگوی شیلات گلستان

برگزاری کمیته فنی و بهداشتی میگوی شیلات گلستان

به گزارش تشبیه نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل شیلات گلستان، کمیته فنی و بهداشتی میگوی شیلات استان در سالن جلسات شهید قاسم سلیمانی و با حضور معاون آبزی پروری شیلات استان، رئیس اداره بهداشت آبزیان اداره کل دامپزشکی، اعضای هیئت مدیره مجتمع گمیشان، نمایندگان، مدیران و کارشناسان تعدادی از شرکتهای پرورش میگو مجتمع گمیشان و کارشناسان اداره کل شیلات برگزار گردید.
حمیدرضا نصیری معاون آبزی پروری شیلات استان هدف از برگزاری این جلسه را بررسی وضعیت تراکم ذخیره تعدادی از مزارع مجتمع گمیشان در سال جاری و نیز برنامه آماده سازی مزارع و اقدامات صورت گرفته و مباحث پیرامونی آن، عنوان کرد.
وی آماده سازی بموقع و با کیفیت و همچنین رعایت تراکم ذخیره سازی را در کنار سایر موضوعات و مولفه‌های تولید و پرورش میگو، در موفقیت فنی و بهداشتی تولید میگو بسیار حائز اهمیت دانست و اشاره کرد : در این جلسه، نمایندگان شرکتهای پرورش میگو، وضعیت مزارع خود را به لحاظ آماده سازی و تراکم های ذخیره سازی گزارش کردند و همچنین، رئیس اداره بهداشت آبزیان اداره کل دامپزشکی نیز به ارائه نکات بهداشتی و فنی تولید میگو پرداخت.
آبزی پروری میگو از جمله مزیت های شیلاتی استان گلستان بوده که با استفاده از آب دریا و اراضی ساحلی به اقتصاد دریا محور استان و امنیت غذایی و اشتغال کمک می کند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.