×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دیدار شهردار گرگان با مدیرکل کتابخانه های عمومی گلستان

به مناسبت هفته کتاب انجام شد؛
دیدار شهردار گرگان با مدیرکل کتابخانه های عمومی گلستان

در آستانه هفته کتاب، شهردار گرگان با حضور در اداره کل کتابخانه های عمومی استان با آخوند عبدالحی میرزاعلی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش تشبیه نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گلستان، این اداره کل در آستانه فرارسیدن هفته کتاب میزبان مدیران و شخصیت‌ های فرهنگی و رسانه ای است. به همین مناسبت محمدرضا سید النگی، شهردار گردگان با حضور در اداره کل کتابخانه های عمومی استان، در گفتگو با آخوند عبدالحی میرزاعلی از فعالیت‌ های صورت گرفته در حوزه فرهنگ و کتابخوانی تقدیر و بر گسترش همکاری ها تاکید کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان نیز از تعامل شهرداری گرگان با کتابخانه ها در حوزه پرداخت نیم درصدد شهرداری ها قدردانی کرد و گفت: شهرداری گرگان در بین چند شهرستانی است که در حوزه پرداخت نیم درصد پیشقدم بوده است.

در ادامه محمدرضا سید النگی با تأکید بر لزوم گسترش همکاری ها در حوزه فرهنگی گفت: کتابخانه های عمومی و سازمان فرهنگی ورزشی گرگان می‌توانند در حوزه های مشترک برنامه های فرهنگی برگزار کنند. شهروندان گرگانی از فعالیت‌ های فرهنگی استقبال خوبی دارند و با برنامه ریزی می‌ توان گرگان را تبدیل به پایتخت کتاب کرد.

در پایان آخوند عبدالحی میرزاعلی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان از مراحل پایانی بازطراحی کتابخانه عمومی میرفندرسکی خبر داد و محمد رضا سیدالنگی از فرایند بازطراحی کتابخانه عمومی میرفندرسکی بازدید کرد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.