×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۴ خرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 13 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 58 خبر
دیدار فرماندار شهرستان گرگان جناب آقای نادری با رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان

دیدار فرماندار شهرستان گرگان جناب آقای نادری با رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان

به گزارش تشبیه نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی گلستان فرماندار شهرستان گرگان با مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی دیدار کرد

شهمرادی در ابتدا جلسه ضمن خوشامدگویی به فرماندار شهرستان گرگان ، گزارش مختصری از وضعیت شهرکها و نواحی صنعتی استان خصوصا شهرکهای صنعتی شهرستان گرگان ارائه نمودند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان در خصوص توسعه شهرکهای صنعتی اظهار داشت: توسعه کیفی در شهرکها و نواحی صنعتی استان مهمترین اولویت در زمینه اجرای طرح های عمرانی است که با تکمیل زیر ساختها و امکانات زیر بنایی در شهرکها و نواحی صنعتی استان و راه اندازی واحد های صنعتی راکد، شاهد رشد اشتغال و توسعه صنعتی خواهیم بود.

رضا شهمرادی یکی از وظایف شرکت شهرکهای صنعتی استان تامین زمین صنعتی به سرمایه گذاران بخش صنعت است که با توجه به کمبود زمین صنعتی توسعه شهرکهای صنعتی گلستان خصوصا شهرک صنعتی گرگان ۲ در دستور کار این شرکت قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گلستان از جمله مهمترین مشکلات پیش روی صنعتگران را تامین برق دانست و عنوان کرد همکاری و مساعدت دیگر دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان نظیر برق، آب، گاز و تلفن و توجه به حل مشکلات واحدهای تولیدی موجب رونق تولید، ایجاد اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی شهرستان خواهد شد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی در خصوص اهمیت ایجاد شهرکهای صنفی اظهار داشت: اصناف توانایی و ظرفیت بسیار خوبی در ایجاد اشتغال و گسترش تولیدات داخلی دارند و بخش عمده ای از تولید و اشتغال کشور در حوزه فعالیت کسب وکارهای صنفی و واحدهای کوچک می باشد ایجاد شهرکهای صنفی را بهترین راهکار برای جذب سرمایه گذاری با مقیاس کوچک عنوان کرد.

اسماعیل نادری فرماندار شهرستان گرگان بر ضرورت حمایت همه جانبه از شهرک های صنعتی تاکید کرد و آن را یک محرک قوی برای استقبال بیشتر فعالان حوزه اقتصادی، صنعتگران و تولید کنندگان برای مشارکت بیشتر عنوان کرد

فرماندار شهرستان گرگان در ادامه این دیدار ایجاد قراردگاه تحول پیشرفت را در حوزه صنعت و تولید با دیگر دستگاههای اجرایی استان و با همکاری شرکت شهرکهای صنعتی گلستان جهت رفع مشکلات تولید کنندگان و تسریع در روند سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی گرگان دانست.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.