×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نشست صمیمی کارکنان با مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان

نشست صمیمی کارکنان با مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان

به گزارش تشبیه نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان ، روح اله مهری مدیدکل غله و خدمات بازرگانی استان، در نشستی صمیمانه با کارکنان شاغل در محل اداره کل دیدار و گفتگو کرد.
مهری اظهار داشت : به منظور افزایش هماهنگی و ارتقاء سطح بهره وری و نهایت استفاده از ظرفیت های موجود، نشست با کارکنان به صورت مستمر برگزار میگردد.
مهری در ادامه افزود : حضور همکاران در اینگونه جلسات و تبادل اطلاعات و ارائه گزارش عملکرد فعالیت های هر حوزه در پیشبرد و انجام بهینه امور از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید سعی شود فعالیت های اجرایی بخش ها مورد ارزیابی و کارشناسی قرار گیرد.

در ادامه از زحمات آقای سید مهدی جعفری ایوری در مدت زمان خدمت در واحد فناوری اطلاعات قدردانی شد و سرکارخانم مه لقاء متکی به عنوان رئیس واحد فناوری اطلاعات اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان منصوب شد . شایان ذکر است در ادامه نیز با حضور فرمانده حوزه بسیج ادارات‌ کل استان ،از زحمات جناب آقای زیارتی فرمانده سابق پایگاه بسیج غله استان تقدیر و طی حکمی از سوی فرمانده حوزه بسیج ادارات استان ، آقای اسماعیل افرازه به عنوان فرمانده پایگاه بسیج القارعه اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان منصوب شد .

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.