×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۴ خرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 13 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
بهسازی و ارتقای سیستم امنیتی فرودگاه‌های استان گلستان

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان خبر داد:
بهسازی و ارتقای سیستم امنیتی فرودگاه‌های استان گلستان

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان از نصب و راه اندازی دوربین‌های مداربسته، احداث دیوارها و فنس‌های حفاظتی، نصب و راه‌اندازی اکسس‌های کنترل و … در فرودگاه‌های گرگان و کلاله خبر داد.

به گزارش تشبیه نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های گلستان، مهندس ” علی متانت” در این باره اظهارکرد: به‌منظور ارتقای ضریب ایمنی و سیستم امنیتی فرودگاه‌های استان گلستان اقداماتی از قبیل نصب دوربین‌های مداربسته، احداث دیوارها و فنس‌های حفاظتی، احداث راهبندهای ضدانتحاری و … در فرودگاه‌های گرگان و کلاله انجام شد.

وی افزود: در همین راستا ۶۱ دستگاه دوربین مداربسته در ترمینال جدید فرودگاه گرگان و ۳۸ عدد دوربین مداربسته در فرودگاه کلاله نصب و راه‌اندازی شده است.

همچنین دیوار حفاظتی فرودگاه کلاله به طول ۹ کیلومتر، ایجاد فنس دوم حفاظتی ایرساید به طول ۶۰۰ متر در فرودگاه گرگان و ایجاد دیوار حفاظتی به طول ۶۰ متر در لندساید (اطراف سوخت رسانی هواپیما) از دیگر اقدامات انجام شده در رابطه با افزایش و ارتقای سیستم امنیتی فرودگاه‌های استان گلستان است.

مدیرکل فرودگاه‌های گلستان، بهسازی و تسطیح جاده حفاظتی فرودگاه گرگان، نصب و راه اندازی تعداد ۲۲ تاور دوربین و نصب ۲۹ دستگاه دوربین در جاده حفاظتی فرودگاه گرگان، نصب و راه اندازی ۳۰ دستگاه دوربین در ترمینال خارجی با توجه به بهسازی سالن ترمینال، ترانزیت و گذرنامه را از دیگر اقدامات انجام شده در این زمینه اعلام کرد.

وی گفت: از دیگر اقدامات انجام شده برای بهسازی و ارتقای سیستم امنیتی فرودگاه‌های استان می‌توان به نصب و راه اندازی تعداد ۲ عدد راهبند ضدانتحاری در فرودگاه گرگان، نصب و راه اندازی تعداد ۵ دستگاه اکسس کنترل در فرودگاه گرگان، ایجاد فنس حفاظتی به طول ۳۰۰ متر جهت بهسازی محوطه و فنس کشی اطراف تاسیسات و منبع بتنی آب شرب فرودگاه گرگان، آماده سازی اتاق مانیتورینگcc+7 دوربین های مداربسته، بهسازی و مرمت سایت رادار درازنو و حصارکشی (دیوار سنگی و نرده های فلزی)‌ اشاره کرد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.