×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
صدور ۱۷ هزار پروانه ساختمانی روستایی در راستای اجرای نهضت ملی مسکن در گلستان

صدور ۱۷ هزار پروانه ساختمانی روستایی در راستای اجرای نهضت ملی مسکن در گلستان

صدور ۱۷ هزار پروانه ساختمانی روستایی در راستای اجرای نهضت ملی مسکن در گلستان / ۳ هزار واحد مسکونی در شهرهای استان در حال ساخت است

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، در دو سال گذشته تعداد ۱۷ هزار پروانه ساختمان روستایی در گلستان صادر شد.

به گزارش تشبیه نیوز و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن گلستان، سیدمحمد حسینی اظهار کرد: در دو سال گذشته بیش از ۱۷ هزار پروانه ساختمان روستایی در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستاهای گلستان صادر شده که از این تعداد ۱۵ هزارو ۷۰۰ متقاضی به بانک‌های عامل معرفی و ۱۳ هزار نفر آنها منجر به انعقاد قرار داد شدند و در حال حاضر اجرای عملیات ساخت برای ۱۱ هزار واحد مسکونی روستایی آغاز شده‌است.

وی تصریح کرد: در حوزه شهری نیز با توجه به رفع مشکلات و چالش‌های مانند تامین زمین، پرداخت تسهیلات بانکی و …، سه پروژه ۱۸۰ واحدی در سایت زیتون و ۴۸۸ واحدی در سایت آرامش با بیش از ۳۱ درصد در حال اجرا است و برای سایت جدید آسایش نیز ۸۸۸ پروانه ساختمانی صادر و در حال تجهیز کارگاه است.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان خاطرنشان‌ کرد: در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت از شهر گمیشان آغاز شده و عملیات فونداسیون ۵۰ واحد مسکونی به صورت ویلایی و در یک طبقه در حال اجرا است.

وی ادامه داد: پروژه ۹۶ واحدی در گنبدکاووس با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است و عملیات اجرایی ۲۱۰ واحد دیگر در این شهرستان آغاز شده‌است.

حسینی گفت: در حوزه شهری مجموعا سه هزار واحد مسکن شهری در حال اجرا بوده که از این تعداد هزارو ۷۹۰ واحد در مراحل مختلف فونداسیون، اسکلت و یا سقف است.

وی بیان کرد: از تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند آب، برق ، گاز و بانک‌های عامل تقاضا داریم همچون گذشته ما را در اجرای این طرح مهم کمک کنند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.