×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
محمد رعیت و هیات همراه از مجتمع فرهنگی هنری بهارستان گرگان بازدید کرد

محمد رعیت و هیات همراه از مجتمع فرهنگی هنری بهارستان گرگان بازدید کرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در بازدیدی سرزده، از مجتمع فرهنگی و هنری بهارستان گرگان بازدید به عمل آورد.

به گزارش تشبیه نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، پیش از ظهر امروز یکشنبه ۲۳ مهر ماه محمد رعیت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در حضوری سرزده، از روند ساخت و ساز آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری بهارستان بازدید کرد.

وی همچنین ضمن حضور در دفتر خبرگزاری شبستان و نیز دفتر کانون های مساجد استان گلستان ،از آخرین فعالیت ها و اقدامات آن ها آگاه شد و به گفت و گو نشست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در ادامه ضمن گفت و گو با همکارانش در مجمتع بهارستان از هنرستان هنرهای زیبای دختران بازدید کرد و در گفت و گویی صمیمی با مدیر هنرستان، بر ضرورت توجه به پرورش دانش آموزان و مسئله اخلاق در هنر و هنرمندی تاکید کرد.

در حاشیه این بازدید، محمد رعیت محمد رعیت با محکوم کردن اقدامات ظالمانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه،گفت: هنرمندان گلستانی در کنار هم یکصدا شدند و این ظلم استکبار و ظالمین در حق مردم مظلوم فلسطین را محکوم کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: این اداره کل نیز نشست های تبیینی را با حضور رسانه و فعالان مختلف در قرارگاه تبیینی برگزار کرده است.

وی با اشاره به اینکه هنرمندان گلستانی و ارشاد گلستان تبیین این موضوع را انجام داده است، ادامه داد: جامعه فرهنگ و هنر گلستان همیشه جلوتر از ما کارهای اقدامی و تبیینی و انسانی خودشان را انجام می دهند.

رعیت اظهارداشت: هنرمندان استان گلستان نسبت به تولیدات فرهنگی و تبیین بیشتر عمق این فاجعه و ضرورت اتحاد همه مسلمین برای محکوم کردن این حرکت ظالمانه یکصدا شدند.

وی گفت: شعرا، نویسندگان، اهالی نمایش و تئاتر و اهالی تجسمی با توجه به داشته ها و هنرشان در محکوم کردن این اقدام و انتقال این حس اتحاد، بیداری و بصیرت و در میدان بودن کارشان را انجام می دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: در این برهه از زمان یکی از واحب ترین کارها، در کنار هم یکصدا بودن در برابر ظلم ظالمان در برابر مظلوم در این جنگ نابرابر است.

وی ادامه داد: این ظالمان در این جنگ نابرابر مردم مظلوم غزه را از هر جهت از اولین نیازها همچون؛ دارو، آب و غذا ممانعت کرده و این ظلم نسبت به مردم غزه در هیچ قائده انسانی، اخلاقی و دینی نمی گنجد.

رعیت با بیان اینکه دین از انجام این کار و رفتار ظالمانه و مورد هدف قرار دادن مردم بی دفاع و کودکان و بیمارستان ها پرهیز می کند، گفت: اگر آنها به دین خودشان اعتقاد و باور داشتند این اقدالم ظالمانه را انجام نمی دادند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.