×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز فعالیت کارگروه عملیاتی جهاد تبیین در جامعه کارگری استان گلستان

مدیرکل کار گلستان خبر داد؛
آغاز فعالیت کارگروه عملیاتی جهاد تبیین در جامعه کارگری استان گلستان

خواجه مظفری گفت: با توجه به جنگ شناختی و ادراکی دشمن و لزوم بصیرت افزایی در جامعه امروز، کارگروه عملیاتی جهاد تبیین کارگری در گلستان فعالیت خود را آغاز نمود.

به گزارش تشبیه نیوز و به نقل از روابط عمومی؛ حسینعلی خواجه مظفری مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان در اولین جلسه کارگرو عملیاتی جهاد تبییین کارگری استان در محل سالن جلسات این اداره کل گفت: در شرایطی که پیشرفت‌های خیره‌کننده جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف، امید دشمنان را در مقابله مستقیم با ایران مقتدر به نا امیدی تبدیل کرده است، دشمنان ما با همراهی برخی عوامل داخلی مزدور، جنگی ترکیبی را علیه کشور عزیزمان آغاز کرده‌اند.

وی افزود: در این جنگ، دشمن با دروغ و شبهه در فضای رسانه‌ای به‌ دنبال مدیریت ادراک عمومی بوده و راهکار مقابله در برابر این جنگ، جهاد تبیین و روایت درست است.

خواجه مظفری تصریح کرد: پاسخگویی به شبهات آحاد جامعه ، روایتگری به موقع و پیشگیری از تحریف حقایق، تقویت ارتباط هدفمند و هوشمند با بدنه اجتماعی، کمک به افزایش نشاط در جامعه کارگری،خنثی سازی عملیات رسانه ای و جنگ روانی دشمن و افزایش شناخت مردم نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی؛ از جمله اهداف این کارگروه می باشد.

رییس کارگروه عملیاتی جهاد تبیین جامعه کارگری گلستان خاطرنشان کرد: این کارگروه به همت سازمان بسیج کارگری استان به عنوان دبیر و همکاری و عضویت ادارات کل تامین اجتماعی و آموزش فنی و حرفه ای، شرکت شهرکهای صنعتی، کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار، کانون بازنشستگان کارگری و اتاق تعاون استان فعالیت خود را آغاز کرده است.

سرهنگ رجبی رییس سازمان بسیج کارگری استان و دبیر کارگروه عملیاتی جهاد تبیین جامعه کارگری گلستان در این جلسه گفت: از جمله وظایف تخصصی این کارگروه می توان به ترویج گفتمان دینی و امامین انقلاب در باره وظیفه و نقش زن مسلمان در محیط کار و جامعه / بهره برداری هدفمند ، اثربخش ، نشاط آور و امید آفرین جهت پویایی محیط کار و تولید در راستای بالا بردن کیفیت تولید در واحدهای تولیدی و صنعتی / استفاده تاثیرگذار از ظرفیت های جامعه نخبگی محیط کار و تولید جهت بررسی مسائل و ارائه راهکار و ایجاد امید در سطح جامعه و بخصوص جامعه کارگری با کار جهادی، اشاره کرد.

وی بیان داشت: ترویج و پیاده سازی گفتمان قرآنی هماهنگ با جامعه کارگری کشور در راستای ارتقاء بهره وری و تولید/ روشنگری و تشریح ادبیات، ریشه و آرمان انقلاب و تبیین فلسفه شکل گیری انقلاب اسلامی درجامعه کارگری کشور و تبیین حقایق با استفاده از کار فرهنگی و تبلیغی و استفاده ازظرفیت نخبگان جامعه کارگری ، از دیگر اهداف و وظایف تخصصی کارگروه جهاد تبیین کارگری گلستان می باشد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.