×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مدیرکل امور مالیاتی گلستان فرارسیدن هفته وحدت را تبریک گفت

مدیرکل امور مالیاتی گلستان فرارسیدن هفته وحدت را تبریک گفت

مدیرکل امور مالیاتی گلستان، فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم(ص)، امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش تشبیه نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل امور مالیاتی گلستان، مدیرکل امور مالیاتی گلستان، فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم(ص)، امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت را تبریک و تهنیت گفت.
متن پیام تبریک قربان حاجی مشهدی به شرح زیر است:
ماه ربیع الاول یاد‌آور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است که به حقیقت فصلی برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و هفته وحدت بی‌تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان‌ساز اسلام است.
فرهنگ وحدت و همدلی و برادری، زمینه‌ساز تقویت مسلمانان و اعتلا و سربلندی آنان در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه است و نامگذاری هفته وحدت اقدام مدبرانه و عالمانه‌ای بود که توسط حضرت امام خمینی(ره) برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان انجام شد و امروز همه ما وظیفه داریم که در راستای هدف بزرگ حضرت امام (ره) تلاش و کوشش نماییم.
اینجانب سالروز ولادت مبشر عدالت و وحدت، رسول اکرم و اعظم حضرت محمد مصطفی(ص)، خلف صالحش امام ‌العارفین صادق آل محمد (ع) و همچنین فرا رسیدن هفته وحدت را به تمامی مسلمانان بویژه خانواده امور مالیاتی گلستان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان عزت، ‌سربلندی و رستگاری امت اسلامی را مسئلت دارم.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.