×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
صبحگاه مشترک پلیس راه آهن شمال شرق۲ در هفته نیروی انتظامی

صبحگاه مشترک پلیس راه آهن شمال شرق۲ در هفته نیروی انتظامی

همزمان با هفته نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک پلیس راه آهن شمالشرق۲با حضور سرپرست اداره کل راه آهن شمالشرق۲، روسای ادارت و گروهها و کارکنان بسیجی راه آهن شمال شرق۲ و یگان نیروی انتظامی این حوزه ریلی با شعار شهروند قانون مدار پلیس خدمتگزار در محل محوطه پلیس این اداره کل برگزار شد.

به گزارش تشبیه نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال شرق۲،در این مراسم سرگرد میثم سرگلزائی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به تمامی سبزپوشان حوزه نظم و امنیت کشور و مجموعه انتظامی استان ، در مورد امنیت شبکه ریلی و برقراری حفظ و نظم در حوزه استحفاظی وایستگاههای این اداره کل سخنانی عنوان و افزود : تامین امنیت اجتماعی همواره یکی از اولویتهای هر جامعه ای است که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بر حسب وظایف ذاتی خود در تمام اقصی نقاط کشورهمواره درراستای تامین امنیت اجتماعی از هیچ کوششی دریغ نمی کند و به لسان مقام معظم رهبری ( مد ظلله العالی ) نیروی انتظامی همیشه جهادی و انقلابی است و خود را در همه ی صحنه ها نشان می دهد .

وی درادامه به مهم ترین اقداماتی که در این حوزه ریلی محقق گردیده اشاره و بیان داشت : پلیس اداره کل راه آهن شمالشرق ۲ براساس برنامه ریزی های خود توانسته است طی گشت زنی و آموزش هایی که به راهداران ،حاشیه نشینان ،دامداران و کشاورزان انجام شده است شاهد کاهش سرقت و خرابکاریها بوده که آمار این اقدامات به ۱۳۵۲ مورد در سال رسیده است که شاهد کاهش ۷ درصدی سرقت را درمقایسه با سال پیش هستیم.

محمد رضا حبیبی سرپرست اداره کل راه آهن شمالشرق۲ ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی ، سخنانی درراستای فعالیتهای این مجموعه خدمتگزار عنوان نمودوافزود: هفته نیروی انتظامی یاد آور حماسه آفرینی ها ، ایثار و فداکاری و تلاش و همت مجموعه کارکنان شجاعی است که با تمام وجود درراستای حفظ امنیت کشور مان ،ایران اسلامی شبانه روز درتلاش هستند و ما باید قدردان ایثاروفداکاریهای آنان باشیم . حبیبی افزود: اقدامات شما سبز پوشان نظم و امنیت بسی جای تقدیر و تشکر دارد و همه ی ما مدیون تلاش و ایثارگری های شما نیروهای انتظامی هستیم.

در پایان این مراسم از کارکنان نمونه وارزشی و بانوان پلیس افتخاری پلیس اداره کل راه آهن شمال شرق۲با اهدا لوح تقدیر و تجلیل صورت پذیرفت.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.