×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز ثبت نام سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه ، گروههای کار واحد های نمونه

مدیر کل کار گلستان:
آغاز ثبت نام سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه ، گروههای کار واحد های نمونه

مدیر کل کار در برنامه زنده رادیویی گلستان سلام از آغاز ثبت نام سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه ،گروه های کار و واحد های نمونه استان خبر داد.

به گزارش تشبیه نیوز و به نقل از روابط عمومی امروز چهارشنبه ۵ مهر مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در برنامه رادیویی گلستان سلام از آغاز ثبت نام سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه ، گروه های کار و واحد های نمونه استان خبر داد

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: ثبت‌نام سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروههای کار و واحدهای نمونه خراسان رضوی به مدت یک ماه از تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۱ آغاز و تا ۱۴۰۲/۰۸/۰۱سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه این اداره کل همگام با سراسر کشور اقدام به شناسایی و معرفی کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان کرده است اذعان کرد:تمام کارفرمایان واحدهای صنعتی، خدماتی و کشاورزی می‌توانند نسبت به ثبت‌نام کارگران و گروه های کار نمونه در سامانه امتنان اقدام نمایند.

خواجه مظفری افزود: انتخاب و معرفی کارگران ، گروههای کار و واحدهای نمونه هر ساله در سه مرحله مقدماتی در سطح کارگاهی و کارخانه، نیمه نهایی در سطح استانی و مرحله نهایی در سطح کشور صورت می‌پذیرد که برگزیدگان در مراسمی تحت عنوان جشنواره امتنان در استان ها و در سطح کشور تجلیل می‌شوند.

مدیر کل کار در پایان این برنامه رادیویی گفت: کارگران، گروه های کار و صاحبان واحد های کارگری که در حوزه کاری خود دارای ابتکار ، خلاقیت و نوآوری هستند و هچنین مدیران بنگاههای اقتصادی ، اجتماعی و مدیرانی که جهت کارگران تسهیلات رفاهی ایجاد کرده اند می توانند با مراجعه به پورتال جشنواره امتنان به آدرس http://emtenan.mcls.gov.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.