×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
معارفه سرپرست جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان

معارفه سرپرست جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان

تشبیه نیوز – ارتقای سطح علمی مربیان به‌عنوان مهمترین سرمایه‌ی کانون، بهره‌گیری از تجربه‌ نیروهای پرتوان، با تجربه، نیروهای جوان و انقلابی، ترویج روحیه‌ی شادی و نشاط آفرینی، شناخت و هدایت استعدادها برای تربیت نیروی طراز انقلاب اسلامی، افزایش و پایداری اعضای کودک و نوجوان با استفاده از روش‌های خلاق و هدفمند، آشنا کردن خانواده‌ها با فعالیت‌های کانون، اجرای برنامه‌های بنیادین و تقویت رشد و پرورش ایمانی و فکری کودکان و نوجوانان، تقویت و ارتباط با مدارس و تشکل‌های همسو، برنامه‌ریزی مبتکرانه، جذاب و رصد مستمر وضعیت کودکان و نوجوانان و کشف دائمی نیازهای لحظه‌ای و فهم دقیق از کمبودهای این حوزه، استفاده از فناوری روز دنیا و افزایش و به‌روزرسانی آثار و محصولات کانون، فعالیت مطلوب و درست در فضای مجازی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های تبلیغی و رسانه‌ای به جهت خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان، توجه بیش از پیش به عدالت در توزیع امکانات و استفاده مطلوب از فضاها و امکانات موجود کانون با تاکید بر مناطق محروم، کمتر توسعه یافته، مناطق مرزی و حاشیه‌ی شهر و روستا، توجه به اهمیت فرهنگ و هنر و زبان رسای آن در تاثیرگذاری و تبیین گفتمان برای سنین کودکی و نوجوانی از جمله اهداف و برنامه‌های سرپرست جدید کانون گلستان در راستای تقویت و گسترش فعالیت‌های کانون بود.
اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه«هرجا هستید، مرکز عالم را همانجا ببینید»، قدردانی از حُسن نظر حامد علامتی مدیرعامل کانون و سپاسگزاری از حضور محمدرضا کریمی صارمی معاون تولید کانون و دیگر حاضران، بخش پایانی صحبت‌های الهه غیناقی در این آیین به‌شمارمی‌رفت.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان نیز از دیگر مهمانانی بود که در این مراسم به سخنرانی پرداخت.

سیدرضا نظری گفت: تمام تلاشمان این است که فرزندانمان از سنین کودکی به‌صورت کاملا علمی و تربیتی رشد کنند.
وی ضمن قدردانی از پشتیبانی‌های صورت گرفته توسط مسوولان ارشد استان، از آن به‌عنوان مهمترین نقطه‌ی قوت حوزه کودک و نوجوان نام برد.
او با بیان اینکه مدیر یک سازمان باید دارای برنامه‌ریزی باشد، از سرپرست جدید کانون گلستان به‌عنوان فردی با افق‌های برنامه‌‌‌ریزی کوتاه مدت و بلند مدت نام برد و برای اجرایی شدن آن، ضمن قول همکاری همه جانبه، برای وی آرزوی موفقیت کرد.
الهه مقصودلو، معاون فرهنگی‌اجرایی کانون پرورش فکری گلستان نیز در این مراسم به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته پرداخت.
بر اساس این خبر، سیدرضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش، موسی کیخا سرپرست دانشگاه فرهنگیان، آزاده رجبی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، فرهاد سمیعی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان، سیدحسام بنی فاطمه رئیس حوزه هنری، وحید فراهی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، قاسمعلی برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان از حاضران در این آیین بودند.
پایان‌بخش این آیین، اهدای حکم الهه غیناقی بعنوان سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان ‌بود.
گفت‌وگوی صمیمانه معاون تولید کانون کشور با همکاران و بازدید از مجتمع فرهنگی هنری گرگان نیز از جمله برنامه‌هایی بود که در حاشیه این مراسم اجرا شد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.