×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افتتاح دفتر خانه مطبوعات در شرق استان و برگزاری ۱۲ دوره‌ آموزش تخصصی روزنامه‌نگاری اقداماتی کم نظیر است

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی گلستان:
افتتاح دفتر خانه مطبوعات در شرق استان و برگزاری ۱۲ دوره‌ آموزش تخصصی روزنامه‌نگاری اقداماتی کم نظیر است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در آیین گرامیداشت روز خبرنگار، گفت: افتتاح دفتر خانه مطبوعات در شرق استان و برگزاری ۱۲ دوره‌ آموزش تخصصی روزنامه‌نگاری و توزیع ۵ میلیارد تومان آگهی دولتی بین رسانه‌ها اقداماتی کم نظیر است.

به گزارش تشبیه نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، آیین گرامیداشت روز خبرنگار و معرفی برگزیدگان جشنواره خانه مطبوعات گلستان، با حضور فرشاد مهدی پور، معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی محمد زنگانه استاندار گلستان، غلامرضا منتظری، نماینده مردم گرگان و آق قلا و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل و مسئولان استانی و شهرستانی و اهالی رسانه در شامگاه چهارشنبه ۱۸ مرداد ماه در تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

در این مراسم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن تبریک روز خبرنگار و ادای احترام به شهدای استان گلستان، خصوصا ۵ شهید رسانه این استان، گفت:برخی اقدامات در حوزه رسانه انجام شده و از جمله آن افتتاح دفتر خانه مطبوعات در شرق استان بوده که در حال تجهیز است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی گلستان با اشاره به برگزاری دوره‌های مختلف روزنامه‌نگاری در استان گفت: در ۱۹ ماه گذشته ۱۲ دوره روزنامه‌نگاری تخصصی در استان برگزار شده است و به دنبال برگزاری دوره تکمیلی روزنامه‌نگاری تخصصی در استان هستیم.

محمد رعیت یادآور شد: برگزاری هر دوره آموزشی بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان هزینه دربردارد که نیمی از آن توسط معاونت مطبوعاتی و نیمی دیگر توسط استان تامین می‌شود.

رعیت درباره برگزاری جشنواره‌های تخصصی در حوزه رسانه افزود: دو جشنواره تخصصی مطبوعات در روز خبرنگار سال گذشته و امسال در استان برگزار شده است که معاونت مطبوعاتی بخش داوری آن را انجام داد.

وی گفت: بیش از ۵ میلیارد تومان آگهی‌های دولتی در استان توزیع شد که سه برابر بیشتر از سال ۱۴۰۰ است. هم چنین در ۴ ماهه امسال ۱.۶ میلیارد تومان آگهی دولتی بین رسانه‌ها توزیع شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی گلستان بیان کرد: در روز خبرنگار سال گذشته خبرنگاران از طولانی شدن روند تایید در سامانه جامع رسانه‌ها گلایه‌مند بودند که حمایت‌های لازم را انجام دادیم.

وی گفت: سال گذشته ۹۰۰ میلیون تومان به رسانه‌های استان با عنوان یارانه کاغذ داده شد‌. گلستان، استان صنعتی نیست و باید به آن ویژه‌تر نگاه شود.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.