×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پرهیز از هر اقدامی جهت ضربه زدن به اتحاد موجود در استان ضروری است

استاندار گلستان در جلسه مشترک شورای اداری استان و شهرستان ترکمن ؛
پرهیز از هر اقدامی جهت ضربه زدن به اتحاد موجود در استان ضروری است

استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت حفظ وحدت موجود در استان، اظهار کرد: پرهیز از هر اقدامی جهت ضربه زدن به اتحاد موجود در استان و از بین بردن وحدت به عنوان نعمت بزرگ الهی ضروری است.
به گزارش تشبیه نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان دکتر علی محمد زنگانه امروز جمعه ۳۰ تیر در جلسه ۷ ساعته مشترک شورای اداری استان و شهرستان ترکمن با حضور مهندس ایری نماینده مردم غرب استان و مدیران اجرایی دستگاه های استان و شهرستان ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران وفادار ایشان تصریح کرد: هیچ کدام از مدیران اجرایی و چهره های دلسوز استان با استفاده از تریبون های در اختیار حق ایجاد و گسترش منازعه و اختلاف را ندارند.
وی افزود: از امام جمعه محترم شهرستان به عنوان شخصیتی ارزشمند با نگاهی مبتنی بر وحدت اقوام و مذاهب تقدیر می کنم.
استاندار گلستان یادآور شد: قرآن کریم به ما هشدار می دهد که اولین خروجی منازعه، سستی جایگاه و مخدوش شدن شوکت است.
دکتر زنگانه خاطر نشان کرد: ابتدا به خودم، سپس به مدیران مجموعه های ذیل دولت و بعد از آن به تمام کسانی که تریبون در اختیار دارند توصیه می کنم از منازعه پرهیز کنند.
وی ادامه داد: از همه ی بزرگان، ریش سفیدان، معتمدین، علما، نخبگان و دلسوزان می خواهم به تقویت فضای اتحاد استان کمک کنند و با حکمیت مشکلات را رفع کنند و اجازه گسترش فضای اختلاف را ندهند.
استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت ارزیابی مدیران، گفت: اکثر مدیران استان عالی، خیلی خوب، خوب و متوسط رو به بالا هستند و به مدیران ضعیف که درصد بسیار کمی هستند، تذکر داده ایم و چنانچه اصلاح لازم صورت نگیرد بنا به فرمایش ریاست محترم جمهور کوچکترین ناکارآمدی را تحمل نخواهیم کرد.
وی گفت: جلسه مشترک شورای اداری استان و شهرستان ها که با حضور مدیران استانی و شهرستانی تشکیل می شود به مثابه نقطه عطفی برای آن شهرستان است و مصوبات این جلسات ورودی تامین بودجه خواهد بود و بنوعی نقشه راه ۳ تا ۴ ساله هر فرماندار برای پیشبرد خدمت رسانی به مردم است.
استاندار گلستان افزود: بیان اقدامات به مردم ضروری است و جهاد تبیین بدرستی صورت گیرد.
دکتر زنگانه خاطر نشان کرد: توجه به پروژه های توسعه ای با مشارکت مردم و شرکت های تعاونی در شهرستان سیاست ماست.
وی ادامه داد: استیفای حقوق مردم و خلع یدها را با همکاری ویژه دستگاه قضا، دستگاه های امنیتی و انتظامی و دستگاه های اجرایی بطور جدی دنبال می کنیم و با تعرض به حقوق بین المال بدون هیچ اغماضی مقابله می کنیم.
وی گفت: استان نیازمند اقدامات جهادی است ، در استان امکانات هست، ظرفیت ها هست و مدیران باید به سراغ آن بروند، تعارف را کنار بگذارید ، پیگیری از سطح ملی ضروری است.
استاندار گلستان اظهار کرد: اقدامات ما سرمایه های اجتماعی را شکل می دهد و کم کاری ها باعث کاهش سرمایه های اجتماعی می شود.
لازم به ذکر است مصوبات این جلسه در حوزه محیط زیست، گاز، آب، فاضلاب، برق، فرهنگ و ارشاد، کتابخانه ها ،هلال احمر،تامین اجتماعی، مخابرات، منابع طبیعی، بهداشت و درمان، جهاد کشاورزی، آب منطقه ای، شهرداری بندرترکمن، راه آهن، میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، بنیاد مسکن، اداره کل امور روستایی، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، رهداری، شیلات، ماهیان خاویاری، بنادر و دریانوردی و ورزش و جوانان بود.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.