×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کارگاه دو روزه استانی کاهش و پیشگیری از سقط عمدی در گرگان

کارگاه دو روزه استانی کاهش و پیشگیری از سقط عمدی با حضور رئیس مرکز بهداشت استان، مدیران و کارشناسان حوزه بهداشت و درمان در مرکز آموزش بهورزی مرکز بهداشت استان برگزار شد.

تشبیه نیوز – دکتر موسی الرضا شبیهی در این کارگاه گفت: با توجه به ضرورت اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت،پروژه ای با عنوان کاهش و پیشگیری از سقط عمدی جنین در سطح استان توسط مرکز بهداشت استان و با جلب همکاری بین و برون بخشی طراحی گردیده هست.

وی در ادامه افزود: این کارگاه دو روزه در راستای همین پروژه و به منظور تربیت هسته آموزشی و توانمند سازی ارائه دهندگان خدمات شهرستان های تابعه در راستای پیشگیری از سقط،برنامه ریزی و اجرا گردیده است.

رئیس مرکز بهداشت استان در پایان خاطرنشان کرد: با برگزاری رویداد های مشابه و اجرای فعالیت های پروژه مذکور ، بتوانیم نقش موثری در کاهش و پیشگیری از سقط های عمدی و ارتقاء فرزند آوری و جوانی جمعیت داشته باشیم.

در پایان این را باید گفت: این کارگاه با هدف اجرای سازی مفاد مرتبط با سقط در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت توانمند سازی ارائه دهندگان خدمت در راستای آموزش همگانی جامعه برگزار گردید.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.