×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خبرهای خوش استاندار گلستان در مهمانی ۳ کیلومتری غدیر در گرگان

خبرهای خوش استاندار گلستان در مهمانی ۳ کیلومتری غدیر در گرگان

استاندار گلستان در مهمانی ۳ کیلومتری غدیر در گرگان چندین خبر خوش را به مردم اعلام کرد و اعلام کرد گلستان آماده میزبانی از رئیس جمهور در دومین سفر به گلستان است.
به گزارش تشبیه نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، دکتر علی‌محمد زنگانه امشب در مراسم مهمانی ۳ کیلومتری غدیر در گرگان اظهار کرد: به همت دولت انقلابی و جهادی و با سفر پر برکت حضرت آیت الله دکتر رئیسی در واپسین روزهای سال ۱۴۰۰ قریب به ۴۰ هزار میلیارد تومان مصوبه به گلستان اختصاص یافت تا شاید بسیاری از کمبودها و زیرساخت های استان ایجاد شود.
وی ادامه داد: مصوباتی که با وجود تمام مشکلات مالی دولت، تخصیص‌هایی را به صورت نقد و یا از دیگر محل ها به به استان اختصاص یافت و بخش دیگری از تخصیص‌ها نیازمند پیگیری مضاعف مدیران دستگاهی از وزارت خانه های متبوع است.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: اینک با گذشت قریب به ۲۰ ماه از فعالیت مدیریت فعلی در استان با ترسیم چشم انداز افق ۱۴۰۴ ، تهیه اسناد بخشی ۳۱ گانه و با احصا ۴۰ چالش اصلی استان، ریل گذاری بسیاری از موضوعات استان صورت پذیرفت ، برخی از پروژه ها پیشرفت فیزیکی مناسبی داشتند و مسائل حقوقی برخی پروژه ها مرتفع و در مسیر اجرا قرار گرفتند.
زنگانه تاکید کرد: سرزمین برادری در آستانه دومین سال آغاز فعالیت دولت سیزدهم آمادگی میزبانی از دومین سفر استانی هیأت دولت را دارد.
وی اضافه کرد: سفری که در آن می تواند فاز اجرایی پتروشیمی گلستان که ۹۰ هزار سهامدار بیش از ۱۸ سال چشم انتظار آن هستند آغاز شود یا علاج بخشی خلیج گرگان با بهره‌برداری از لایروبی کانال آشور رنگ و بویی تازه به خود بگیرد یا عملیات اجرایی سیکل ترکیبی نیروگاه برق علی‌آباد کتول آغاز شود یا پروژه گردشگری جزیره آشوراده به سرانجام برسد یا با تکمیل تاج سد نرماب، آب پشت این سد جاری شود یا ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی اجرا و تحویل شود و یا پروژه های زیرساختی ارزشمندی دیگری افتتاح یا آغاز شود.
زنگانه در پایان گفت: اینک گلستان برای دومین بار آماده میزبانی از رئیس محترم جمهور است ، سفری که می تواند همچون سفر اول و حتی بیش از آن این استان را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهد و زمینه رشد اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی این خطه ارزشمند ایران اسلامی را فراهم آورد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.