×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
راه اندازی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در گلستان

با هدف پایش تجاوز و تعدی به حریم عرصه‌های ملی و دولتی انجام شد؛
راه اندازی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در گلستان
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: سامانه پنجره واحد مدیریت زمین با هدف پایش تجاوز و تعدی به حریم عرصه‌های ملی و دولتی و صدور مجوزهای مرتبط با زمین در استان گلستان راه اندازی شد.

به گزارش تشبیه نیوز و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی گلستان، مهندس مهدی ملک، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: در راستای مصوبات جلسه بیست و سوم شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور با موضوع یکپارچگی توسعه دولت الکترونیک و پنجره واحد خدمات، دستگاه‌های اجرایی باید حداقل خدمات پرکاربرد خود را به پنجره خدمات دولت متصل کنند.

وی افزود: بر این اساس استفاده از ظرفیت سامانه پنجره واحد مدیریت زمین با هدف پایش تجاوز و تعدی به حریم عرصه‌های ملی و دولتی و صدور مجوزهای مرتبط با زمین در استان گلستان در دستور کار اداره کل قرار گرفت.

مهندس ملک همچنین تصریح کرد: درخواست های شهروندان مربوط به کمیسیون ماده ۱۲ (تشخیص نوعیت زمین) نیز از طریق این سامانه انجام می شود.

وی با بیان اینکه این اقدام برای اولین بار در دولت مردمی سیزدهم رخ داده، افزود: متقاضیان می توانند با ورود به سامانه iraneland.ir نسبت به ثبت و پایش اراضی موجود اقدام کنند.

مهندس ملک ادامه داد: با بهره‌گیری از این پنجره، تخلفات و تجاوز به عرصه‌های ملی و دولتی، به صورت برداشت‌های هوایی توسط ماهواره‌های هوشمند صورت می پذیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در انتها گفت: پنجره واحد مدیریت زمین یک نمونه موردی مناسب از تکامل هوشمندسازی خدمات الکترونیکی با اثر متقابل بر فناوری‌های نوین است.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.