×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام تبریک استاندار گلستان بمناسبت روز ملی صنعت و معدن

پیام تبریک استاندار گلستان بمناسبت روز ملی صنعت و معدن
دکتر علی محمد زنگانه استاندار گلستان در پیامی فرا رسیدن دهم تیر ماه روز ملی صنعت و معدن را به تمامی فعالان این عرصه تبریک گفت .
به گزارش تشبیه نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ، متن کامل پیام تبریک استاندار گلستان به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
بی تردید رشد و توسعه هر کشوری مرهون مدیریت ، خلاقیت و پشتکار بزرگ مردان و زنانی است که با کارآفرینی و تولید ، تعالی و پیشرفت را وجهه همت والای خویش قرار داده اند.
روز ملی صنعت و معدن فرصتی مغتنم جهت تبیین و معرفی دستاوردهای صنعتی و معدنی استان است و نقش مهم این بخش را در اقتصاد و تحقق اهداف نظام یادآور می شود.
عرصه ای که تلاش های تحسین برانگیز غیور مردان پولادین ، چرخ های موتور پیشرفت استان و کشور را به حرکت درآورده و با عزمی ملی و مدیریتی جهادی به سمت رشد و تعالی به پیش برده است.
گلستان به عنوان یکی از استان هایی که ظرفیت های مناسبی را در زمینه معدنی و صنعتی داشته ، متاسفانه در گذشته نتوانسته آن چنان که باید و شاید جایگاه ارزشمندی را در این حوزه کسب نمایند و تمام همت دولت انقلابی و جهادی در استان حرکت بر اساس برنامه ای مدون در مسیر توسعه صنعتی و معدنی بوده است.
خوشبختانه در سالی که با فرمان مقام معظم رهبری مدظله العالی با عنوان مهار تورم و رشد تولید مزین گردیده ، مشکلات و دغدغه های بسیاری از فعالان اقتصادی مرتفع گردیده و زمینه تثبیت و ارتقا اشتغال پایدار فراهم شده است.
اینجانب فرارسیدن دهم تیر ماه روز ملی صنعت و معدن را به تمامی تلاش گران این عرصه تبریک عرض می نمایم و امیدوارم در سایه کارآفرینان و فعالان عرصه صنعت و معدن بتوانیم زمینه رشد و توسعه روز افزون نگارستان ایران، سرزمین برادری را فراهم آوریم .

علی محمد زنگانه
استاندار گلستان

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.