×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سهم ۲۷ درصدی بانوان از مدیریت در اداره کل راه و شهرسازی

اهتمام اداره کل راه و شهرسازی گلستان بر نقش سازمانی بانوان؛
سهم ۲۷ درصدی بانوان از مدیریت در اداره کل راه و شهرسازی
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با تأکید برلزوم بهره گیری و توجه به توانمندهای بانوان در بخش های مختلف این اداره کل گفت: ۲۷ درصد از سهم مدیران اداره کل راه و شهرسازی به بانوان اختصاص یافته است.

به گزارش تشبیه نیوز و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی گلستان، مهندس مهدی ملک اظهار کرد: ارتقای جایگاه زنان در ابعاد مختلف از سیاست های اصولی دولت سیزدهم است و تنها محدود و منحصر به گرفتن پست های مدیریتی نیست.

وی افزود: باید فرهنگ سازی درستی در دستگاه های اجرایی شکل بگیرد تا جایگاه بانوان صرفا یک مقام تشریفاتی نباشد.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: در اداره کل راه و شهرسازی به خوبی از ظرفیت بانوان توانمند در مناصب مدیریتی استفاده شده است.

مهندس ملک همچنین تصریح کرد: ۲۷ درصد از سهم مدیران اداره کل راه و شهرسازی به بانوان اختصاص یافته و به توانمندهای بانوان در بخش های مختلف این اداره کل توجه می شود.

وی افزود: برای دستیابی به توسعه و پیشرفت، نیازمند استفاده از همه ظرفیت و توان کشور هستیم و نباید از توانمندی زنان در بخش‌های مختلف غفلت کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه والا و ارزشمند بانوان، گفت: شناخت و فهم جایگاه بانوان در جامعه، کلید راهی برای برون ‌رفت از بخش عمده‌ای از آسیب‌های اجتماعی در جامعه است.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.