×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پاسخگویی مستمر و مستقیم مدیرکل راه و شهرسازی به مردم گلستان

ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی گلستان، با هدف افزایش رضایتمندی مراجعین، تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات آن ها به صورت هفتگی برگزار می شود.

به گزارش تشبیه نیوز و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی گلستان، دیدار مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با مردم استان در راستای نیاز برقراری ارتباطی پویا و دوسویه بین شهروندان و مدیران استانی صورت می گیرد که در این سلسه نشست های صمیمی، شهروندان بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود می پردازند.

عمده موضوعات شهروندان مسائل، مشکلات و درخواست های مربوط به حوزه های مختلف مسکن، املاک و حقوقی، راه و معماری و شهرسازی می باشد که جهت پیگیری و رسیدگی به خواسته های آن ها، دستورات لازم و مرتبط به معاونین مربوطه صادر می شود.

گفتنی است برنامه ملاقات مردمی از صبح روزهای سه شنبه هر هفته آغاز می شود و نحوه حضور مراجعین بدون واسطه و اعلام قبلی و هماهنگی از پیش تعیین شده است.

لازم به ذکر است، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان طی یک سال اخیر، در تمامی هفته ها با شهروندان و مردم استان ملاقات داشته که این ملاقات ها شامل دیدارهای چهره به چهره، سامانه سامد(برخط)، پاسخگویی تلفنی و الکترونیک و میز خدمت در مصلی های نماز جمعه استان می شود.

همچنین هموطنان گرامی می توانند برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ملاقات با مدیرکل راه و شهرسازی و مطرح کردن مشکلات خود، در روزهای مقرر به اداره کل راه و شهرسازی استان مراجعه کرده و یا با شماره ۳۲۲۲۴۴۴۵ و ۳۲۲۴۳۱۴۰ تماس حاصل نمایند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.