×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ارتش ایران اجازه کوچک‌ترین تعرضی به مرزهای جمهوری اسلامی را نمی دهد

ارشد آجا در گلستان: ارتش ایران اجازه کوچک‌ترین تعرضی به مرزهای جمهوری اسلامی نمی دهد
تشبیه نیوز – ارشد نظامی آجا در استان گلستان و مازندران با بیان اینکه اقتصاد بدون امنیت هیچ راهکاری ندارد، افزود: اگر امنیت برقرار نباشد هیچ سودی برای ما وجود نخواهد داشت. امنیت تنها چیزی است که صدا ندارد.

وی ادامه داد: ما در پادگان ها انواع مختلف آموزش ها را می بینیم تا در زمان جنگ مشکلی نداشته باشیم و به نیروهای تیپ ۲۳۰ شهید متاجی نیز قبل از اعزام به منطقه، آموزش های لازم داده شد و ارتش بر پایه آموزش، دانش و تجهیزات نوین فعالیت می کند.

ارشد نظامی آجا در گلستان و فرمانده تیپ ۲۳۰ شهید اسدالله متاجی گرگان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران بر پایه آموزش، دانش و تجهیزات نوین در بالاترین درجه آمادگی عملیاتی، رزمی و دفاعی قرار دارد و اجازه نخواهد داد کوچک‌ترین تعرضی به مرزهای جمهوری اسلامی شود.

سرهنگ علی‌اکبر عرب‌بالاجلینی اظهار کرد: ارتش همانطور که در هشت سال دفاع مقدس در خدمت ملت و ولایت بود، باز هم به مسوولیت خود با حداکثر توان ادامه خواهد داد.

وی افزود: ارتش در بحران‌ها جلوتر و خادم مردم است و به فرموده مقام معظم رهبری فدای ملت بوده و این هدف را در عمل نیز اثبات رسانده است.

وی گفت: امنیت مولفه اصلی قدرت یک کشور است و همه مسایل در امنیت حل می‌شود.

عرب اظهارداشت: ۳۰۰ کیلومتر از مرزهای کشور بر عهده تیپ ۲۳۰ است که قسمتی از مرزهای خراسان جنوبی و رضوی برای مقابله با افغانستان در مرزهای شرقی پوشش داده شد.

وی گفت: تجهیزات تیپ ۲۳۰ مستقر در مرزهای شرقی بسیار به روز هستند، از جمله پهبادهای مختلف شناسایی و رزمی، سامانه های شناسایی و دیده بانی الکترونیکی مختلف با بردهای مختلف مستقر هستند.

فرمانده تیپ ۲۳۰ شهید متاجی افزود: این ۳۰۰ کیلومتر را تنها با نیروهای انسانی نمی توان پوشش داد بلکه از این تجهیزات نیز استفاده می شود.

وی گفت: نیروهای این تیپ به صورت شبانه روزی، در مرزهای شرقی فعالیت می کنند و در شبانه روز بیش از ۲۰۰ نفر متجاوز مرزی دستگیر می شوند و شامل افراد مختلف می شوند.

ارشد نظامی آجا در استان گلستان و مازندران با بیان اینکه امروز ارتش به چند روش و آموزش های جدید کار می کند، افزود: با نوع تهدیدات جدید دشمن آموزش های ما هم تغییر خواهد کرد.

وی گفت: با وجود دانش و تجهیزات جدید، ارتش در آمادگی صددرصدی مقابله با دشمنان قرار دارد و اجازه نخواهیم داد هیچ کشوری گوشه چشمی به خاک ما داشته باشد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.